Co je podla vas lepsie klasicka(light) dusa a v pripade defektu zalepit sprejom na defekty alebo nieco take http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?products_id=1661 ? mate s tym niekto skusenosti ? neriesim platky,ani vymenu celej duse ide o cas ... aby som nedaval dole plast ...
Hm ,tak potom to je nieco ine. Ja som pouzil nejaky sprej 300ml a ked zreagoval zo vzduchom bola to doslova tazka pena na baze snad latexu /?/ fuj ble. Vidla zaebana ,kolo zaebene ... kotuc ... diera mala nad tie 2mm ktore ta vecicka slubuje zalepit ale ako som mal vediet aka je tam diera ked som to nemal zhodene ze.
Sprej za 2stovky znicena dusa Flyweight a mrte zdlhave cistenia= viac skody ako uzitku.
takže plášť nieje UST? ... uvažujem tiež o UST s takým plášťom pásky a ventilky nemusím riešiť .. vetnilky mám .. chýba mi vlastne už len "drink" a môžem valiť, uvidíme ako to pôjde s Michellinmi ale do najľahších kolies by som veru nešiel ... asi by som sa bál
Vsetci trenuju jak blazni vsade naokolo tak musim odlahcovat no
Stans rafiky maju patentovany taky hacit preto sa da pouzit kelvarova neUST guma. Na Mavic by som skusil gumu ale v drat verzii ta by mohla drzat a mohloa by byt aj lahsia ako USTckova.
Lapirre nemáš náhodou XCR DRY mám ich len nedávno ešte som ich nejazdil aké su? lebo mám ešte čas ich dáť vymeniť.
nie tie maju na mňa dosť nízky vzor ... vozím XC/AT II v 2,0" verzíí a som plne spokojný (chystám 2,2" verziu) ale tie XCR Dry sú jedine na sucho a pár ľudí už v bočnom náklone pustili ... ak ti ide viac o grip ako hmotnosť a valivý odpor na ceste ber niečo draplavješie
Vsetci trenuju jak blazni vsade naokolo tak musim odlahcovat no
Stans rafiky maju patentovany taky hacit preto sa da pouzit kelvarova neUST guma. Na Mavic by som skusil gumu ale v drat verzii ta by mohla drzat a mohloa by byt aj lahsia ako USTckova.
Neviem ako to dopadne ale plánujem tie michelliny 2,2" v USTčku kupiť na jar, len som chcel zatial vyskúšať tieto. Skúšal som ich nafúknuť bez tmelu na tých kolesách a nebol problém pekne si skočili len tam bola diera a potom plášť sfúkol no a pri vyzúvaní držal dosť dobre, preto si mylsím že by udržal aj kevlar > Mavic ma vcelku tiež slušné drážky zvnútra ráfu, keď nafúknem v plášti dušu tiež si plášť skočí do drážky
Jo tmel potrebujes tak ci tak zatmelit spoj plast-rafik a este naniest na kevlarovu gumu vrstvicku kvoli tomu ze sudruhovia to nekonstruovali na pouzitie bez duse - napriklad cez tenucke papierove Schwalbe mrte prefukuje
to mi je jasné ale bolo to len skúšobné ... bočné steny držia vcelku ok Michelliny niesu nejak extra ľahké ani tenké; to len fučalo cez pôvodnu dieru po defekte
JoKo normálne si ma rozosmial. Vieš vôbec ČO JE TO GALUSKA??? Vieš akú má konštrukciu? Čudoval by si sa, je to DUŠA a PLÁŠŤ. Plášť je ale po celom obvode a nemá tzv. pätku na zasunutie do ráfku ale spája sa zošitím a prilepením. Takže keď je TUFO na galusky môže byť aj na duše. Je to prakticky to isté. Hehe! A galusky sa tiež lepia "fľakmi". Len je to dosť prácne.
Jazdím na galuskách už skoro 40 rokov. Boli časy, že som barumácke varšavy a kritérky páral, lepil a zošíval - a to keď boli v socialistickom bicyklovom obchode, tak stáli 60-70 korún československých... Časy sa zmenili - galuska je jeden šlauch, v ktorom sú jednotlivé vrstvy zvulkanizované dohromady. Pozri si www.tufo.com
JoKo - týmto sa Ti ospravedlňujem ak som Ťa nejako urazil.
A k mojej nevedomosti k moderným galuskám: začínal som s cyklistikou až v dospelosti lebo v tomto druhu športu som doma nemal žiadne zázemie. A s mojím ťažko poskladaným bicyklom som začal chodiť (zavadziať) na tréningy registrovaných cyklistov až po 20tke. Jazdili väčšinou galusky a aj spomínanú značku Tufo. Ale keď som videl tú námahu s ich lepením alebo výmenou na tréningu (hlavne keď bola dobre prilepená na ráfik) a potom opatrná jazda na rezervnej, aby sa nevyzula, tak som galusky NIKDY neskúšal a ani nebudem hoci majú vraj o niečo lepší valivý odpor.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Sprej za 2stovky znicena dusa Flyweight a mrte zdlhave cistenia= viac skody ako uzitku.
Nie tak celkom
+
+
+
+
-------------------------------------------------------------------------------------------
= najsamlahsie ultra chrtie "UST" kola
Edit: viem o karbonovych tufo kolach a galuskach
Stans rafiky maju patentovany taky hacit preto sa da pouzit kelvarova neUST guma. Na Mavic by som skusil gumu ale v drat verzii ta by mohla drzat a mohloa by byt aj lahsia ako USTckova.
Nie je to take zle predvcerom som ich na 5minut (okolo paneliaku a domov brrr) skusil po sňahu a fajn
nie tie maju na mňa dosť nízky vzor ... vozím XC/AT II v 2,0" verzíí a som plne spokojný (chystám 2,2" verziu) ale tie XCR Dry sú jedine na sucho a pár ľudí už v bočnom náklone pustili ... ak ti ide viac o grip ako hmotnosť a valivý odpor na ceste ber niečo draplavješie
Stans rafiky maju patentovany taky hacit preto sa da pouzit kelvarova neUST guma. Na Mavic by som skusil gumu ale v drat verzii ta by mohla drzat a mohloa by byt aj lahsia ako USTckova.
Neviem ako to dopadne ale plánujem tie michelliny 2,2" v USTčku kupiť na jar, len som chcel zatial vyskúšať tieto. Skúšal som ich nafúknuť bez tmelu na tých kolesách a nebol problém pekne si skočili len tam bola diera a potom plášť sfúkol no a pri vyzúvaní držal dosť dobre, preto si mylsím že by udržal aj kevlar > Mavic ma vcelku tiež slušné drážky zvnútra ráfu, keď nafúknem v plášti dušu tiež si plášť skočí do drážky
Jazdím na galuskách už skoro 40 rokov. Boli časy, že som barumácke varšavy a kritérky páral, lepil a zošíval - a to keď boli v socialistickom bicyklovom obchode, tak stáli 60-70 korún československých... Časy sa zmenili - galuska je jeden šlauch, v ktorom sú jednotlivé vrstvy zvulkanizované dohromady. Pozri si www.tufo.com
A k mojej nevedomosti k moderným galuskám: začínal som s cyklistikou až v dospelosti lebo v tomto druhu športu som doma nemal žiadne zázemie. A s mojím ťažko poskladaným bicyklom som začal chodiť (zavadziať) na tréningy registrovaných cyklistov až po 20tke. Jazdili väčšinou galusky a aj spomínanú značku Tufo. Ale keď som videl tú námahu s ich lepením alebo výmenou na tréningu (hlavne keď bola dobre prilepená na ráfik) a potom opatrná jazda na rezervnej, aby sa nevyzula, tak som galusky NIKDY neskúšal a ani nebudem hoci majú vraj o niečo lepší valivý odpor.
http://www.kolokram.sk/product_info.php?cPath=109_110&products_id=1872
(mam skusenost z lidlu s podobnou vecou nie je to tazke funguje to,sprej s penou ako tuzidlo na vlasy)
alebo
http://www.kolokram.sk/product_info.php?manufacturers_id=69&products_id=1616
(dost ludi chvali slime a vraj do 3mm zalepi ale zas vraj je to tazke a nevem ako sa to aplikuje lebo to nevyzera ako sprej ... ak je to roztok ako to natlacim do duse? )
vozim aj klasicke platky a nahrdnu dusu ale chcem nieco take pre istotu ale neviem ktore ???
nieco je popisane o tom aj tu ... http://www.demcak.cz/na-vlastni-kuzi/nigrin-puncture-spray-jak-funguje-revolucni-le*****-pena-na-duse-test/
citajte aj komentare pod tym...
http://www.eireshop.ie/products/view/823/%E2%80%98INGRIN%E2%80%99PunctureSpray.html