zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ale pendrek
UST ráfky dělá Mavic, Shimano a Fulcrum, jsou bez děr a dráty se šroubují různým spusobem
pak další výrobci mají UST redy ráfky - ty se překrývají zevnitř páskou.
Mavic - specielní nypl šroubuje se přímo do ráfku, nebo kalíšek v kterém, je vložený obyč. nypl a ten se šroubuje do ráfku
Fulcrum - jak píšeš
Shimano má těch způsobů uchycení víc
UST ráfky mají jinou patku ráfku - UST pneu nejsou kompatibilní s běžným ráfkem !!!
nevýhodou je nutnost použití speciálních pneu které sou cca o 200g těžší a potřebuješ specielní UST ráfek.
Zbytek je +/- srovnatelný a dá se to i různě kombinovat
No, uz su aj tie vahy UST plastov veeelmi zaujimave, takze mne sa vyrazne viac pozdava UST nez tie hybridy:
univerzal Rocket Ron UST 2,1" 530g
univerzal Rubena Charybdis V76 2.0" UST Supra 550g
a uzsi, ale dal by sa na blatko/sňach Nobby Nic UST 1.8" 540g
Moj Rocket Ron v kevlare ma tu tusim okolo 410gr a to som si nechal poslat tie najlahsie co maly na sklade. Dali sa kupit aj 435gr ... vyrobca udava 395.
odjezdil sem několik sad RR jedny Fast Fredy - ty letěly hodně rychle do koše
až UST + tmel znamenal skoro jistotu bez defektu.
Ale jinak souhlas pokud je UST plášť jen cca o 150g těžší než klasický tak to prakticky váha duše srovnává.
a ked dostane UST plast bez tmelu defekt tak je na odpis...?
už střelilo při foukání.
Když dostaneš defekt s normálním pláštěm, tak buď tmel díru zalepí, nebo ji zalepíš sám lepením na duše - většinou to jde,
nebo dáš duši
+ kolko vazi ten tmel do USTcok ? ;-]]
No a tmel vazi tolko, kolko ho tam nalejes- myslim, ze sa odporuca okolo 50-60ml pre XC plast.
S tmelem souhlas záleží na množství
a samozrejme ze nosim na rame nalepenu rezervnu dusu...
Byva to aj 1BAR/ den...proste stale dofukovat
Bol som z toho taky vytoceny ze ked som kupoval dalsi plast rozmyslal som nad klasickym+dusa
ale kupil som zase UST + do vnutra DOC BLUE od schwalbe - flaska 100ml, do jedneho plasta 50ml (takze asi 50g
potom to uz drzalo,
horsie je ze pri defekte som musel pouzit dusu - a vsetko bolo od toho zasr...spinave, a tym padom sa to aj znehodnotilo
cena bola asi 200,- za flasku, su aj lacnejsie aj drahsie, ak sa nemylim
1 defekt / na asi 6 000km pri 2,5BAR, takze z tohto pohladu v pohode (Michelin XC DRY, Hutchinson Python, Schwalbe NN)
+ 1x rozrezany plast od skla - moja chyba, tak neviem ci sa to rata