áno ma ľavú aj pravú :)
12.05.2008 - 20:07:33
00
Vopred sa ospravedlňujem, že obnovujem túto tému...

Potreboval by som pomôcť s prekladom 2 odborných textov nakoľko si s nimi neviem dať rady ani cez google prekladač, hlavne s niektorými špecifickými výrazmi. Ide o cca 4 strany písaného textu (viď príloha), za pomoc vopred vďaka.
17.01.2009 - 15:57:46
00
Martinux, ak ti smiem doporucit, tak sa na ten text vykasli. Stacil mi letmy pohlad na jeden obrazok a ked som tam zadal pojem Near Vertical Wheel Path, tak som vedel ktora bije. Taketo marketingove reci mi vedia niekedy zhnusit celu znacku :?
17.01.2009 - 16:08:35
00
Viem že sú to všetko v podstate len marketingové rečičky, ale to prosím neriešiť. Aj ostatné systémy som riešil marketingom od výrobcov, keďže to musia byť dôveryhodné zdroje.
17.01.2009 - 16:12:17
00
keďže to musia byť dôveryhodné zdroje.


Tak s tym si dovolim nesuhlasit.
17.01.2009 - 16:14:14
00
Aj som rozmýšľal, či to nedať do úvodzoviek ale keď si mám vyberať medzi vyjadreniami od výrobcov a rôznych fór...ono do teoretickej časti som dal ten marketing, v praktickej zas chcem ukázať ako to funguje naozaj (rôzne merania, grafy - skoro všetko z netu)
17.01.2009 - 16:23:26
00
Ak chces poznat, ako systemy pruzenia naozaj funguju, tak si stiahni z netu program Linkage. Tam mozes porovnavat jednotlive systemy pruzenia a vysledky vidis v grafoch. Ak chces vediet, ako sa ten ktory bike sprava v reale, precitaj si recenzie majitelov, napr. www.mtbr.com. Osobne si myslim, ze 20 subjektivnych hodnoteni majitelov, ktori maju na danom biku najazdeny nejaky ten kilometer ma ovela vacsiu vypovedaciu hodnotu ako vsechvaliace vyjadrenia vyrobcov.
17.01.2009 - 16:27:18
00
No jo, tými grafmi som myslel hlavne Linkage. mtbr.com pomohol hlavne s históriou systémov, tie recenzie ešte pozriem, dik. Počuj, persing, len tak náhodou by si mi nechcel robiť ďalšieho konzultanta? :wink:
17.01.2009 - 18:55:07
00
Velmi rad. Ak budes potrebovat poradit, kludne sa ozvi :)
17.01.2009 - 19:24:14
00
OK, tak ďalej len cez SS nech to tu nespamujeme.
17.01.2009 - 19:30:36
00
Len môj vlastný osobný názor na ten Felt. Nakreslil som si graf zadnej stavby aj s ich "magic linkom" a myslím se, že je to trochu lacný odrb (nech mi fanušikovia Feltu prepáčia). Magic link núti spodné aj horné vahadlo otáčať sa rovnakou uhlovou rýchlosťou, vďaka čomu má ktorákoľvek spojnica medzi týmito vahadlami vždy konštantnú dĺžku. Teda aj čapy vahadlo/zadná rameno sú vždy rovnako vzdialené. Preto by magic link mohol byť súčasť zadného trojuholníka, lenže to by sa už podobalo na klasický short-link 4čap.
Ak je pravda, že vzdialenosť medzi čapmy vahadlo/zadné rameno sa nemení, potom sa nemôže meniť ani vnútorný uhol pri zadnom čape, nad oskou zadného kolesa (BTW: nad oskou je preto, aby neporušil HorstLink patent, a mohol sa predávať aj v USA). Takže zadný čap je tam len naoko, no zbytočne znižuje tuhosť celej zadnej stavby. Teda podľa mňa je to v skutočnosti obyčajný shortlink 4čap, podobný Maestro a DWLinku.
19.01.2009 - 09:03:19
00
Len môj vlastný osobný názor na ten Felt. Nakreslil som si graf zadnej stavby aj s ich "magic linkom" a myslím se, že je to trochu lacný odrb (nech mi fanušikovia Feltu prepáčia). Magic link núti spodné aj horné vahadlo otáčať sa rovnakou uhlovou rýchlosťou, vďaka čomu má ktorákoľvek spojnica medzi týmito vahadlami vždy konštantnú dĺžku. Teda aj čapy vahadlo/zadná rameno sú vždy rovnako vzdialené. Preto by magic link mohol byť súčasť zadného trojuholníka, lenže to by sa už podobalo na klasický short-link 4čap.
Ak je pravda, že vzdialenosť medzi čapmy vahadlo/zadné rameno sa nemení, potom sa nemôže meniť ani vnútorný uhol pri zadnom čape, nad oskou zadného kolesa (BTW: nad oskou je preto, aby neporušil HorstLink patent, a mohol sa predávať aj v USA). Takže zadný čap je tam len naoko, no zbytočne znižuje tuhosť celej zadnej stavby. Teda podľa mňa je to v skutočnosti obyčajný shortlink 4čap, podobný Maestro a DWLinku.


Musím uviesť veci na správnu mieru, pretože môj predpoklad bol zlý. Vahadlá sa tam neotáčajú rovnakou uhlovou rýchlosťou a preto sa vzdialenosť čapov vahadlo / zadné rameno mení. Preto na zadnom trojuholníku musí byť ďalší čap (ten nad zadnou oskou).
19.01.2009 - 12:17:03
00
:mrgreen: staré dobré 2x meraj a 1x strihaj?
19.01.2009 - 12:51:11
00
keyboard_arrow_up