zani to sa ti podarilo na dubnicaku??? ved ta asvaltka je pomerne kratka,este par rokov s5 ked sa dubnicak jazdil opacne,tak na brzdenie zjazd z baske bol na
brzdy podstatne narocnejsi,prevysenie bolo okolo 700 metrov a bolo tam zopar usekov,kde sa vcelku slusne muselo dobrzdovat,hlavne,ked toho uz mal dakto plne zuby a v tych kamenovych usekoch to nechcel pustat,lebo unava uz bola taka,ze to trasenie zacinalo robit vcelku problem.
Áno, je pomerne krátka, ale ako som písala, je to všetko vo "vyjazdenosti". Tá posledná asfaltka mala okolo 3,5 km a bola fajnovo vytlčená a rozbitá. Dnes to považujem za milú technickú lahôdku, dva roky dozadu to bola "skúška ohňom" - vysvetlím:
bajk hardtail, Manitou vidla, ktorá bola konštruovaná na všetky iné váhové kategórie, len nie na moju (bike som kupovala jazdený).Moja váha je ultralight, nerobím si uz toho problém, narodila som sa tak, (a bicyklovanie pomáha naberať pekne smerom hore
), ale ak človek nemá nášľapy a vhodné skúsenosti, akonáhle som dosiahla viac ako 25km/h, vyhadzovalo ma to zo sedla, tak bolo nutné takmer permanentne brzdiť...
Tieto problémy vyriešilo najazďovanie, zbieranie skúseností a full s kotúčmi.Ale hlavne tie skúsenosti.