To je naozaj fajn rozdiel. Osobne HT nezatracujem a tiež ho niekedy radšej vyvetrám ako full.
16.06.2009 - 13:20:55
00
tak tu je moj 1. oficialny bike Wheeler 1600 cross + 2/3 komponentov su uz vymenene po troch rokov pouzivania

Prílohy:

bike.JPG
bike.JPG 131.68 KiB thumb_up0thumb_down

bvike05.JPG
bvike05.JPG 351.73 KiB thumb_up0thumb_down

DSC00485.JPG
DSC00485.JPG 504.88 KiB thumb_up0thumb_down

16.06.2009 - 13:29:58
00
HT je moja posledna prekazka pred uplnym zlenivenim na biku, takze ju neplanujem prekonat a nezaobstarat si full. Ono je to zvlastne, napriklad som perfektne ovladal bunny hop na 13,5 kg biku bez naslapov, akonahle som siel o priblizne 3kg dolu a zaobstaral som si naslapy, bunny hop na starom tazitku vobec nehrozi, dokonca uz na tom neviem ani zadne koleso dat hore. A tak je to zo vsetkym, pevna vs odpruzena vidlica, tazky vs lahsi bike, platformy vs naslapy. Vzdy som stratil nejaku tu svoju schopnost technickej jazdy v terene a teraz sa cudujem ako som mohol existovat bez "technickych vymozenosti". Jazdu na HT zvladam bez problemov i technika jazdy mi este nejaka zostala, nemavam pocit ze by som bol vyklepany, bavi ma prenasat tazisko a ani taky niekolkokrat spominany rozbity zjazd na svatojurskom sa mi nezdal nezdolny ale naopak zabavny (i ked som sa nakoniec luxusne vytrieskal). Som si isty, ze akonahle by som vymenil ht za full, okamzite by som si zacal mysliet, ako je mozne ze som to doteraz bez fullu vydrzal a na ht by som uz rozbite zjazdy vobec nezvladal. Tot napr dovod preco mam ja osobne ht.
16.06.2009 - 13:36:09
00
[quote=""] a na ht by som uz rozbite zjazdy vobec nezvladal./quote]
v principe uz by si ich ani zvladat nemusel..
16.06.2009 - 14:14:24
00
pre velky uspech update fotky celeho biku o stranu spat - vdaka Saldi

diskusia HTvsFull je nadlho nehovoriac o dovodoch mat obidva...
16.06.2009 - 15:46:05
00
A ten tretí je ceťák?
16.06.2009 - 16:51:03
00
jj, tento

www.suncycle.sk
16.06.2009 - 17:02:44
00
Dnes som ten svoj "výtvor" odfotil. Za novú podobu ďakujem Hnojovi, ktorý má fajné ceny a ovláda remeslo a taktiež Turbimu, u ktorého som na tieto vecičky zarobil. Pocity sú zatiaľ také, že kolesá oveľa lepšie kopírujú nerovnosti, predtým som skackal, teraz je to ako na fulle. :D Rýchlejší test bude zajtra v Karpatoch, toto bolo ležérne asfaltenie.
Na kolesách šlo dolu 514g, na plášti 92g, na upinákoch 40g, na radení 66g a na šaltri 4g. Kľuky a kazeta boli mierne ťažšie ako predošlé, čo zvýšilo hmotnosť o 10g. Spolu je váhová úspora 706g. Málo, málo... :P

Prílohy:

Komentár súboru: jééé, červená
6.JPG
6.JPG 425.04 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: bóóóže, gripshift :o)
5.JPG
5.JPG 190.75 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: najrýchlejší XC bike na Hany Meličkovej
1.JPG
1.JPG 290.96 KiB thumb_up0thumb_down

16.06.2009 - 17:10:42
00
zachvilu z toho budes mat kolo
16.06.2009 - 17:17:32
00
Týmto tempom tak o rok najskôr.
16.06.2009 - 17:24:54
00
dolezite je ze to dakam smeruje
16.06.2009 - 17:44:51
00
S tými MAXXISmi si spokojný? I keď vyzerajú ako fungel new :idea:
16.06.2009 - 17:50:07
00
Predný je funglovka, zadný bol predtým vpredu a je vypratý, osprchovaný. Predošlý zadný šiel pod okno, aj tak bol ťažký (nebol eXC). Keby som nebol spokojný, neboli by opäť na biku.
16.06.2009 - 18:03:20
00
Málo, málo... :P

narychlo naratane, sedlo, sedlovka, predstavec, rajdy je rezerva zhruba 350g. cez ebay by to mohlo vyjst celkom lacno ;)

v kazdom pripade pekny upgrade!
16.06.2009 - 18:31:02
00
O tom viem, rovnako aj na dušiach sa dá takmer 200g zhodiť. No pod 10 to nepôjde. :D
16.06.2009 - 19:30:57
00
keyboard_arrow_up