Nie je to HOAX, ale majitelia EDGE (tých je tu asi najviac) môžu byť kľudní. Týka sa to podľa všetkého iba týchto:
nüvi 7x5 series, nüvi 800 series, nüvi 8x5 series, zūmo 660, GPSMAP 620 and GPSMAP 640.
Viac v diskusii TU:
http://www.gpsforum.sk/index.php/topic,1845.0.htmlVčera som dostal mail od českého distribútora, ktorý prosí aby som ho šíril v nezmenenej podobe ďalej:Dobrý den,
Vaše společnost je zaregistrována jako náš dealer na stránkách
http://distribuce.navisat.cz.
Zasíláme Vám proto následující zprávu:
----------------------------------------------
Vlastníte - li jakýkoliv z níže uvedených přístrojů GARMIN. nüvi 7x5, serie nuvi 800, serie nuvi 8x5, zumo660, GPSMAP 620, GPSMAP 640. PŘÍSTROJ N E Z A P Í N E J T E, hlavně nedávejte na signál !!!Proveďte jeho ochanu. jinak pravděpodobně dojde k jeho definitivnímu zničení. Známkou blížícího se poškození a definitivního vypnutí bude neustále spouštěna hláška o aktualizaci
GPS modulu. U přístrojů NUVI 7x5 ihned proveďte:Ze stránky:
http://garmin.pl/tech/index.php?mod=news&cID=256&ct=articleklikněte u nadpisu Step1 na link "Download"Po instalaci připojte přístroj připojte k PC a proveďte aktualizaci operačního systému. Ostatní modely přístrojů NEPOUŽÍVEJTE a vyčkejte na vydání nového operačního systému. Přístroje, které nejdou zapnout je nutno předat do servisu. Přístroje zakoupené u nás zadávejte přes formulář na
www.navisat.cz/servis Kontrola operačního systému u NUVI 765. Přístroj je chráněn proti zničení: Postupujte z mapového
displeje:Nabídka/nástroje/nastavení/systém/infor.o - vpravo nahoře musí být: Software version 3.60. NE NIŽŠÍ !!!Pokud je nižší proveďte aktualizaci !!! Přístroje s TOPO
mapou je nutno reklamovat zásadně u Vašeho prodejce. Všechny přístroje označené na krabici: Dovozce: NAVISAT Stadler, s.r.o mohou být zasílány po vyplnění a potvrzení formuláře
www.navisat.cz/servis přímo k nám. Pokud si podle tohoto návodu nevíte rady, kontaktujte své prodejce. Nemáme kapacity na telefonní podporu a tato nebude prováděna. Na prodejně Navisatu údržbu provádíme bezplatně. Do odvolání: Pro všechny uživatele výše uvedených modelů značky Garmin - bez rozdílu kde byly zakoupeny. V případě, že bychom nebyli schopni nápor zvládnout, vyhrazujeme si právo k okamžitému zastavení této akce. U všech přístrojů zakoupených u nás nebo v síti našich prodejců do 25.06.09 je nutno aktualizaci bezpodmínečně provést! Počínaje dnem 26.06.09 budou od nás zásadně odcházet přístroje, které jsou softwarově ošetřeny. Naší
dealeři jsou touto zprávou informováni o riziku. Získají od nás podporu aby i jejich skladové zásoby byly bez rizika. Přístroje snadno poznáte podle etikety na krabici s nápisem.Dovozce: NAVISAT Stadler, s.r.oFirma Garmin se omlouvá všem svým zákazníkům. Problém byl způsoben údržbou satelitů GPS při jejich probíhající údržbě. Prosíme o šíření této zprávy všemi dostupnými prostředky. Je dovoleno ji kopírovat pouze neupravenou, v originální podobě, přesně ve znění v jakém byla naší společností vydána na stránkách
www.navisat.cz,
http://distribuce.navisat.cz/,
www.tournavigator.cz. Jakékoliv změny v textu, neúplný text, nebo jeho části šířeny jakoukoliv cestou podléhají autorizaci společnosti .© NAVISAT Stadler, s.r.o Pro autorizaci kontaktujte jednatele společnosti.Vl.Štádler:
stadler@navisat.cz Více informací zde:
http://www.navisat.cz----------------------------------------------
Přejeme Vám krásný den
NAVISAT Stadler s.r.o
http://distribuce.navisat.cz