a tak nie zle...
04.12.2009 - 12:01:32
00
a hlavne toznamena ze zadna stavba sa ujala a osvedcila
04.12.2009 - 12:04:53
00
... a to som rozmyslal ze casom by mohlo mat CRRko brasku v podobe Monster EN, ale teraz hmmm ... 150 mm mi pride nedostatocne ,necham sa ale prekvapit ako na tom bude ta chystana 180ka, mozno sa mi zapaci ze ani vyssi ako planovany zdvih vadit nebude


inak sa mi strasne paci, pekny cisty ram
04.12.2009 - 12:49:29
00
Tak to uz hej..vyzera super :)
04.12.2009 - 13:55:28
00
prečo dlhé ramienko na takom biku?
04.12.2009 - 14:00:11
00
no ja by som nechcel byt tym tlmicom...au
04.12.2009 - 14:14:47
00
v inej teme sme rozoberali klzne puzdra a AL vlozky do tlmicom, tak k tomuto ramu by ich mali dodavat po paletach. zase raz jeden ram pre efekt
04.12.2009 - 17:24:40
00
No jo. Ale mozno je to zatazenie rovnake alebo aj nizsie ako pri niektorych prepakovanych systemoch. Kto vie... (od toho sa potom aj musi odvijat pouzity tlak v tlmici - je otazkou, aky velky musi byt).
04.12.2009 - 18:49:30
00
:puke: tam asi robia magori ked degraduju biky :headbang:
04.12.2009 - 19:10:50
00
mne sa to RB pozdava.
kamos ma IQ na 120mm. viezol som sa na tom, a mal som velmi dobry pocit.
sice polamal na tom predno koleso, ale ram je v pohode. po sezone tusim aj bez vaklu.
ja by som tym cechunom doveroval, ze vedia co robia. a vyzera to skvele, to sa musi nechat!
04.12.2009 - 22:12:30
00
tuším som niekedy s uvedením IQ zachytil správu/fámu že je takto uložený tlmič namáhaný o niečo menej, ale tiež sa mi to nechcelo veriť a povedal som si že počkám na skúsenosti užívateľov systému.
04.12.2009 - 22:45:05
00
hovadina cely ten ram, staci sa na to pozret
05.12.2009 - 02:11:38
00
marecej cital si si svoj podpis?
05.12.2009 - 11:52:46
00
ale to nieje vtip
05.12.2009 - 11:59:18
00
Neviem co to malo byt ale pripomina mi to pokazeny gramofon. Bez toho aby sa zamyslel nad tym ako veci funguju. U mna ma RB jednoznacne plus ze opustili sice svoj charakteristicky vzhlad(tiez som mal hrozne rad frezarinu a mostove konstrukcie) a dali sa cestou co najvacsiej optimalizacie celej konstrukcie. Vacsiu tuhost ako kruhova trubka pri danej vahe totiz len tak nieco nema. Je jasne ze takto otimalizovany ram ktory vynechava dve sady capu a vahadielko bude zvysovat zatazenie tlmica na vzper a potom horne puzdro v priecnom smere ale testy RBcka prekazali minuly rok ze to neni o moc horsie ako povodny speedster. A to si myslim tiez ze ten rozdiel nebude tak strasny a neprejavi sa na tom opotrebovani takou mierou ako u hociktoreho ineho jednocapu bez prepakovania alebo zle vyrieseneho 4capu s nejakym pseudotuhym ramienkom kde ale hornou vidlicou lomcuje koleso. Co som pozeral nazivo tak spodne rameno bude dost tuhe na to aby bola nejaka pruznost do boku dostatocne eliminovana a myslim ze o dost lepsie ako u jeho na svk dost oblubenych nemenovanych konkurentov. naviac je tam docela maly pomer prepakovania u dorazu co mozno zavazi na puzdra viac ako ulozenie napevno v hornej kyvke.
05.12.2009 - 12:52:15
00
keyboard_arrow_up