ja neviem co vy tu cakate od slovenskych ciest ?budte radi ze aspon nejake preteky tu mame...a ked uz niekto zotrel tt alebo jarnu klasiku tak to mohol byt jedine novinar keket...co ten vie otom sporte...
nuz ten "keket" si dovolil kritizovat tatry tour v uvodniku vela 09/2009
pise tam o tom ze za polovicu (!!) startovneho tejto akcii konkuruje v svajciarsku najtazsi cestny maraton v europe - engadin radmarathon, pricom tvrdi ze uroven zabezpecenia pretekarov (hlavne kvoli pusteniu doprovodnych aut) a kvality bufetov je neporovnatelna ..
staci si to precitat ..
Kvalita ciest: Organizátor za kvalitu ciest nemôže. Pretože sú to preteky okolo Tatier, inak sa tá trasa naplánovať nedá. Na slovensku, a asi ani v polsku dobré cesty nie sú.
Chcel som toho napísať viac, vyjadriť sa aj ku bezpečnosti a výške štartovného, ale nechce sa mi. Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie.
ja este k tomu ako boli Tatry Tour zotrete redaktorom vo Vele. osobne mi tiez na TT chybali nejako lepsie zabezpecene obcerstvovacky za tu vysku startovneho...nic viac by mne osobne nebolo treba ze mi na obcerstvovacke poda za jazdy niekto nieco na pitie ( nie pitie polozene na stoliku 2m od cesty a za nim diecence v krojoch ktore snad prvy krat v zivote videli tolko cyklistov pokope ). to vsak bolo asi tak vsetko co mozem organizatorovi vycitat. to ze "sprievodne vozidla" ( aj na Jarnej klasike ) porusuju pravidla cestnej premavky uz je nieco ine. pre buducnost to chce prisne presne pravidla urcene organizatorom a dopravnymi policajtami. kto by si zobral nieco z neoznaceneho auta nalepkou ktore prideluje organizator tak ihned diskvalifikacia a napr aj strata naroku na jedlo v cieli. pri poruseni pravidiel fair-play ( drzanie sa v kopci za auto a podobne ) detto! ( hned by bolo v cieli klasifikovanych o tretinu menej poliakov ). a co sa tyka sprievodnych vozidiel oznacenych nalepkou organizatora, tak tie by museli prisne dodrzovat prikazane dohodnute pravidla, inak by som navrhoval to iste co som napisal vyssie. a samozrejme obmedzit pocet sprievodnych vozidiel na max 25. ked je ich viac, straca to uz zmysel a zacina anarchia na ceste
kazdy moze teraz oponovat ze ako si ma potom zabezpecit servis na trati. to by malo byt zabezpecene zo strany organizatora, nakolko myslim ze pri takychto podujatiach a pocte startujucich si uz organizator moze dovolit zabezpecit z rozpoctu podujatia kludne aj tri neutralne servisne vozidla ktore by viezli aspon vodu pre pretekarov a zakladny servisny material. kedysi na TT napriklad chodilo aj servisne vozidlo Mavic...viem ze to nie je zadarmo, ale taktiez myslim ze to rozpocet takehoto podujatia v pohode zatiahne. osobne si myslim ze smerovania takychto podujati by malo ist smerom ku kvalite organizacie a nie len kvantite startujucich.
a uz iba na zaver...na uvod sezony som bol na Mamut Tour v Prerove a veru organizacia na trati sa mi zdala podstate horsia ako na TT...ale aspon na obcerstvovackach vedeli ludia co je to obsluhovat cyklistu ktory ide okolo cca 40kmh ...to bolo obrovske plus
chlapy, ale tym ze nepoviem to co si myslim sa problem nevyriesi ze ? proste kritiku treba prijat tu nik predsa nekritizuje vas osobne tak naco tolke horke reci, tu ide o poukazanie na negativa zavodu aby ich mal pretekar aspon na pameti ked uz sa objavy na pretekoch ...aspon za mna je to vsetko ...
Kvalita ciest: Organizátor za kvalitu ciest nemôže. Pretože sú to preteky okolo Tatier, inak sa tá trasa naplánovať nedá. Na slovensku, a asi ani v polsku dobré cesty nie sú.
Chcel som toho napísať viac, vyjadriť sa aj ku bezpečnosti a výške štartovného, ale nechce sa mi. Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie.
Ale to som nepisal ja, to pisal novinar vo Vele.
Co sa tyka bezpecnosti: v rakusku na akychkolvek pretekoch alebo maratonoch stoji pod kazdym prudsim zjazdom sanitka s otvorenymi dverami a vytiahnutymi nosidlami. Lahnes a ani nevies ako a mas na krku golierik Som zvedavy ako by riesili taketo zalezitosti na TT.
A vyjadrenia typu: "Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie." mi pripominaju stare zname hejslovacke "Cuzdie nechceme, svoje si nedame.". S takymto pristupom sa z tej Rimavskej Soboty tak skoro nevyhrabes
Co sa tyka bezpecnosti: v rakusku na akychkolvek pretekoch alebo maratonoch stoji pod kazdym prudsim zjazdom sanitka s otvorenymi dverami a vytiahnutymi nosidlami. Lahnes a ani nevies ako a mas na krku golierik Som zvedavy ako by riesili taketo zalezitosti na TT.
A vyjadrenia typu: "Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie." mi pripominaju stare zname hejslovacke "Cuzdie nechceme, svoje si nedame.". S takymto pristupom sa z tej Rimavskej Soboty tak skoro nevyhrabes
zijeme na Slovensku a od zavodov v rakusku mame este daleko.ale suhlasim-take reci Bez vas tam bude lepsie tie nepatria do tejto doby
toto nie je len problem zavodov .. celkovo sluzby vo vysokych tatrach su na grc - ubytovanie v starej lesnej - penzion bado - privital nas ozraty asi 120 kilovy majitel, ked som vybral karbonovy cestak z auta tak sa chcel silou mocou na nom previest ... pred tym ako nam dal kluce od izby nas upozornil ze sa plati vopred... no grc ..
ferenc ty si sa s tým názorom pána redaktora očividne stotožnil. To je jedno, že si ho nepísal keď s ním súhlasíš.
Kam by som sa mal vyhrabať z RS, do Trnavy? Nechaj si tieto osobné reči, nepoznáš ma, ani ja teba.
Kritizovať si môžte koľko chcete, ale pochybujem, že si to tu organizátor prečíta, tak keď nie ste spokojný, napíšte jemu a neodrádzajte tu ľudí od toho, aby šli pretekať.
Ešte tu rozoberaj služby vo vysokých tatrách, začni tu rovno kritizovať aj politickú situáciu a neviem čo ešte. Koho to zaujíma?
Kritizovať si môžte koľko chcete, ale pochybujem, že si to tu organizátor prečíta, tak keď nie ste spokojný, napíšte jemu a neodrádzajte tu ľudí od toho, aby šli pretekať.
Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie.
Koho to zaujíma?
No zaujima to najviac teba, ved tu pises reakcie, ak by nie asi by si nic nepisal ..
Teraz poskladaj niekoľko mojich príspevokov dokopy....
"Koho to zaujíma?" tým som myslel tvoj posledný príspevok, ako sa sťažuješ na služby vo vysokých tatrách. Ako keby o tom bola táto téma. Bolo celkom jasné na čo som narážal, ak si to nepochopil ja za to nemôžem.
Nemá zmysel sa s tebov o niečom baviť, na teba už nereagujem.
Co sa tyka bezpecnosti: v rakusku na akychkolvek pretekoch alebo maratonoch stoji pod kazdym prudsim zjazdom sanitka s otvorenymi dverami a vytiahnutymi nosidlami. Lahnes a ani nevies ako a mas na krku golierik
Netáraj...
Absolvoval som v Rakúsku skoro 20 maratónov. Nemôžem napísať, že by sa nestarali o bezpečnosť. Naopak, na väčšine sa držia hesla "Safety first". Ale aby pod každým prudším zjazdom stála sanitka, to teda nie... Za tie roky som videl lietať sanitky po trati, občas aj postávať pri trati. Len tak, alebo ošetrovať. Treba si uvedomiť, že mobilná komunikácia je vynikajúci vynález a zároveň, že náhoda je sviňa. Môže stáť sanitka pod každým klesaním a každej prudkej zákrute, ale nejaký pejo hodí vlnu a pošle na hubu pol skupiny, hoci pred ním aj za ním je 10 km roviny...
Mám vlastnú skúsenosť... Išiel som z kopca do križovatky z vedľajšej cesty, točilo sa doprava na hlavnú. Nebol som vpredu, ani blízko prvej skupiny, skôr bližšie k zberáku. Videl som, že na križovatke odstavuje policajt na hlavnej ceste autá a púšťa cyklistov z vedľajšej. Tak som ani moc nebrzdil. Lenže jeden aršloch idúci z pravej strany, namiesto toho, aby čo najrýchlejšie vypadol z križovatky, ostal stáť pred križovatkou a pozeral sa na cyklistov idúcich na neho... Musel som trochu prudšie už v náklone hamsnúť na brzdy, a už som aj zametal cestu... Kua, a žiadna sanitka s vytiahnutými nosidlami... Neostalo nič iné ako lišaje na nohe a ruke trochu poliať vodou z bidonu, narovnať riadidlá (kormáň), brzdovú páku a pokračovať ďalej. Po 20 km bol bufet, kde sanitka stála...
Zašiel som za saniťákmi, ukázal im nohu a ruku a pýtal si zelenidlo. Samozrejme, po slovensky nerozumeli, po rakúsky som im nevedel vysvetliť čo chcem (nič grune fur desinfection nemali). Tak mi to aspoň niečím vydezinfikovali (trochu neskoro, už to bolo väčšinou obschnuté), zaviazali obväzom (žiadna sieťka) a opýtali sa, či ma majú odviezť do nemocnice. Poďakoval som a išiel ďalej. Takže pomoc je, ale nie na každom zjazde...
samozrejme, za svojim tvrdenim si stojim ..
pri kazdom aspon trochu kopcovitom maratone (prudsie zjazdy) stoji dole sanitka ..
na wachauer, wienerwald to takto bolo
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
pise tam o tom ze za polovicu (!!) startovneho tejto akcii konkuruje v svajciarsku najtazsi cestny maraton v europe - engadin radmarathon, pricom tvrdi ze uroven zabezpecenia pretekarov (hlavne kvoli pusteniu doprovodnych aut) a kvality bufetov je neporovnatelna ..
staci si to precitat ..
Kvalita ciest: Organizátor za kvalitu ciest nemôže. Pretože sú to preteky okolo Tatier, inak sa tá trasa naplánovať nedá. Na slovensku, a asi ani v polsku dobré cesty nie sú.
Chcel som toho napísať viac, vyjadriť sa aj ku bezpečnosti a výške štartovného, ale nechce sa mi. Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie.
ja este k tomu ako boli Tatry Tour zotrete redaktorom vo Vele. osobne mi tiez na TT chybali nejako lepsie zabezpecene obcerstvovacky za tu vysku startovneho...nic viac by mne osobne nebolo treba ze mi na obcerstvovacke poda za jazdy niekto nieco na pitie ( nie pitie polozene na stoliku 2m od cesty a za nim diecence v krojoch ktore snad prvy krat v zivote videli tolko cyklistov pokope
kazdy moze teraz oponovat ze ako si ma potom zabezpecit servis na trati. to by malo byt zabezpecene zo strany organizatora, nakolko myslim ze pri takychto podujatiach a pocte startujucich si uz organizator moze dovolit zabezpecit z rozpoctu podujatia kludne aj tri neutralne servisne vozidla ktore by viezli aspon vodu pre pretekarov a zakladny servisny material. kedysi na TT napriklad chodilo aj servisne vozidlo Mavic...viem ze to nie je zadarmo, ale taktiez myslim ze to rozpocet takehoto podujatia v pohode zatiahne. osobne si myslim ze smerovania takychto podujati by malo ist smerom ku kvalite organizacie a nie len kvantite startujucich.
a uz iba na zaver...na uvod sezony som bol na Mamut Tour v Prerove a veru organizacia na trati sa mi zdala podstate horsia ako na TT...ale aspon na obcerstvovackach vedeli ludia co je to obsluhovat cyklistu ktory ide okolo cca 40kmh
Kvalita ciest: Organizátor za kvalitu ciest nemôže. Pretože sú to preteky okolo Tatier, inak sa tá trasa naplánovať nedá. Na slovensku, a asi ani v polsku dobré cesty nie sú.
Chcel som toho napísať viac, vyjadriť sa aj ku bezpečnosti a výške štartovného, ale nechce sa mi. Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie.
Ale to som nepisal ja, to pisal novinar vo Vele.
Co sa tyka bezpecnosti: v rakusku na akychkolvek pretekoch alebo maratonoch stoji pod kazdym prudsim zjazdom sanitka s otvorenymi dverami a vytiahnutymi nosidlami. Lahnes a ani nevies ako a mas na krku golierik
A vyjadrenia typu: "Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie." mi pripominaju stare zname hejslovacke "Cuzdie nechceme, svoje si nedame.". S takymto pristupom sa z tej Rimavskej Soboty tak skoro nevyhrabes
Co sa tyka bezpecnosti: v rakusku na akychkolvek pretekoch alebo maratonoch stoji pod kazdym prudsim zjazdom sanitka s otvorenymi dverami a vytiahnutymi nosidlami. Lahnes a ani nevies ako a mas na krku golierik
A vyjadrenia typu: "Nepáči sa vám? Tak načo tam chodíte? Bez vás tam bude lepšie." mi pripominaju stare zname hejslovacke "Cuzdie nechceme, svoje si nedame.". S takymto pristupom sa z tej Rimavskej Soboty tak skoro nevyhrabes
zijeme na Slovensku a od zavodov v rakusku mame este daleko.ale suhlasim-take reci Bez vas tam bude lepsie tie nepatria do tejto doby
Kam by som sa mal vyhrabať z RS, do Trnavy? Nechaj si tieto osobné reči, nepoznáš ma, ani ja teba.
Kritizovať si môžte koľko chcete, ale pochybujem, že si to tu organizátor prečíta, tak keď nie ste spokojný, napíšte jemu a neodrádzajte tu ľudí od toho, aby šli pretekať.
Ešte tu rozoberaj služby vo vysokých tatrách, začni tu rovno kritizovať aj politickú situáciu a neviem čo ešte. Koho to zaujíma?
No zaujima to najviac teba, ved tu pises reakcie, ak by nie asi by si nic nepisal ..
"Koho to zaujíma?" tým som myslel tvoj posledný príspevok, ako sa sťažuješ na služby vo vysokých tatrách. Ako keby o tom bola táto téma. Bolo celkom jasné na čo som narážal, ak si to nepochopil ja za to nemôžem.
Nemá zmysel sa s tebov o niečom baviť, na teba už nereagujem.
Netáraj...
Absolvoval som v Rakúsku skoro 20 maratónov. Nemôžem napísať, že by sa nestarali o bezpečnosť. Naopak, na väčšine sa držia hesla "Safety first". Ale aby pod každým prudším zjazdom stála sanitka, to teda nie... Za tie roky som videl lietať sanitky po trati, občas aj postávať pri trati. Len tak, alebo ošetrovať. Treba si uvedomiť, že mobilná komunikácia je vynikajúci vynález a zároveň, že náhoda je sviňa. Môže stáť sanitka pod každým klesaním a každej prudkej zákrute, ale nejaký pejo hodí vlnu a pošle na hubu pol skupiny, hoci pred ním aj za ním je 10 km roviny...
Mám vlastnú skúsenosť... Išiel som z kopca do križovatky z vedľajšej cesty, točilo sa doprava na hlavnú. Nebol som vpredu, ani blízko prvej skupiny, skôr bližšie k zberáku. Videl som, že na križovatke odstavuje policajt na hlavnej ceste autá a púšťa cyklistov z vedľajšej. Tak som ani moc nebrzdil. Lenže jeden aršloch idúci z pravej strany, namiesto toho, aby čo najrýchlejšie vypadol z križovatky, ostal stáť pred križovatkou a pozeral sa na cyklistov idúcich na neho... Musel som trochu prudšie už v náklone hamsnúť na brzdy, a už som aj zametal cestu... Kua, a žiadna sanitka s vytiahnutými nosidlami... Neostalo nič iné ako lišaje na nohe a ruke trochu poliať vodou z bidonu, narovnať riadidlá (kormáň), brzdovú páku a pokračovať ďalej. Po 20 km bol bufet, kde sanitka stála...
Zašiel som za saniťákmi, ukázal im nohu a ruku a pýtal si zelenidlo. Samozrejme, po slovensky nerozumeli, po rakúsky som im nevedel vysvetliť čo chcem (nič grune fur desinfection nemali). Tak mi to aspoň niečím vydezinfikovali (trochu neskoro, už to bolo väčšinou obschnuté), zaviazali obväzom (žiadna sieťka) a opýtali sa, či ma majú odviezť do nemocnice. Poďakoval som a išiel ďalej. Takže pomoc je, ale nie na každom zjazde...
pri kazdom aspon trochu kopcovitom maratone (prudsie zjazdy) stoji dole sanitka ..
na wachauer, wienerwald to takto bolo
ja osobne sa zjazdov bojim a mam smrt v ociach to pustit bez brzdenia .... ked jazdim z chlapmi z LM a ideme cez huty mi ujdu na 5 km minimalne ...