Pozrel som sa na to bližšie a tiež yb som to tou veľkosťou tak tragicky nevidel, výška platne bude rovnaká ako u Magury tak aj u Avidu (vidno podľa vybrzdenej plochy na rotore). Takže celkovo Magurácka
brzda bude inak dimenzovaná, teda ľahký strmeň a väčšia plocha platní, u Avidu je to inak. Stále sme však len v teoretickej rovine.
Samočistenie nejak prežijem, ale tu som si teiž všimol, že súvislý pás na tom rotore má max. 1mm šírku aj to možno preháňam. Takže tými zubami je to tak prestriedané, že ani to čistenie nebude tragické, len to bude možno dlhšie trvať.
Po dlhšej dobe testovanai dám vedieť čo a ako, no a tá 203ojka je trochu predimenzovaná to viem, ale vždy je lepšie mať nejakú rezervu, sem tam sa do cesty pritrafia aj vééľmi strmé úseky a tam má aj čo 180mm robiť. Väčší rotor by sa však hodil asi skôr dozadu, no to by vyzeralo... Nebudem popierať ide aj o image
No a mojich 75 kg nie je tiež najmenej.