Tak som si tu anketu pozrel a v podstate musim povedat , ze je pomerne velmi vagne formulovana.
Rozoberiem to :
a) Vybudovať bezpečné križovatky cyklotrás a miestnych komunikácií po celej Bratislave.
Najprv tie cyklotrasy musia existovat
b) Prepojiť všetky cyklotrasy v Bratislave a okolí.
Ktore ? Tie najdolezitejsie tahy su stale bez cyklotras
c) Prepojiť existujúce cyklotrasy v kraji s rakúskymi a moravskými cyklotrasami.
Toto nie je az taky akutny problem, kedze nejake prepojenie je (dalsie bude) a hlavne, v Rakusku to nie je az tak nebezpecne jazdit, plus tento bod patri do b), len je konkretnejsi
d) Vybudovať zabezpečené parkovacie miesta na
bicykle pri významných objektoch.
Pekne .. ale je omnoho dolezitejsich veci, naviac uz to vidim, spravi sa nejaky parking na 2 miestach, po 2 mesiacoch bude rozbity, zelezo ukradnute a byvat tam budu bezdomovci.
Takze ak mam byt adresny a vecny potrebujeme nieco co sa da pomerne presne pomenovat, vytycit, sledovat a dokoncit. Potom mozme dalsie. A napodiv, mame tu bod
e)
Dobudovať cyklotrasu od Karloveského ramena po Devín. Myslim, ze ak chcem hlasovat, nie je co riesit. Tento bod je pomerne presne formulovany a jasne zadanie. Naviac je to dost akutne, spoji hradzu od Gabcikova az po Anger(teda SR naprotivok) v jednu kompaktnu cestu. Odtial je cesta do Stupavy (sice dost zabavne ukoncena) , kde potom je mozne tahat dalsiu do Borinky. Ale to uz je mimo tuto temu.
Dalej je potrebne vybudovat komplet cyklocestu od Racianskeho, resp. Zeleznej Studnicky az do Pezinku, preopjenie Patronka-La Franconi a .. velmi dolezite .. prepojenie hradzovej (Prievozsky most) cca cez Bajkalsku (nejake zvysky tam su) az po vyssie spomenutu (zatial neexistujucu) cyklocestu na smer Zelezna/Pezinok.
Dalsie lokalne cyklocesty uz vyzaduje viac informacii , za mna napr. Stare Mesto a cyklocesta do neznama za Novym Mostom, Stare Mesto ako take.