Myslím, že tie 2 hupy za mostíkom na začiatku tohto druhého úseku budú pre menej zdatných jazdcov náročnejšie a nebezpečnejšie ako 10m dlhý rovinatý úsek kameňov. Dovolím si povedať, že by som to kedykoľvek prešiel aj na 2.1" gumách a s pevnou vidlou. Ak sa niekomu zaborí predné
koleso medzi tie šutre, no tak to skúsi znovu alebo zosadne. Priestor na vážny pád z bicykla tam podľa mňa nie je. Ak áno, tak výrazne menší ako pri tých hupoch. Človeka, ktorý by sa bál henteho úseku, by som nepustil ani na prvý úsek Cerovej dráhy, ktorý je ešte menej náročný.
Myslím, že naším cieľom je spraviť legálne traily, nielen pre nás "zdatnejších", na ktorých si jazdec môže užiť rôzne obmeny terénu. 30kmh sa dá naháňať na 4m širokých lesných cestách. Zároveň (možno mám toho v tejto lokalite málo odjazdené) takéto miesto kameňov bolo veľmi ojedinelé. Na šutre človek natrafí skôr na lesnej ceste vďaka vodnej erózii. Fakt som nechápal, odkiaľ sa tam vzal taký pás kameňov. Bicykel na nich plával, pretože to bola hrubšia vrstva.
Martin reagoval priríchlo, neber si to osobne JohnyV. Nehádajme sa teraz, kto sa s kým ako dohodol. Nikto tu nebude spisovať dokumentáciu, že kde má čo ako vyzerať. Preto takéto veci je lepšie nechať na víkendovú brigádu kde sa stretnú viacerí a môžu sa spoločne dohodnúť. Sprejazdnením úseku robota rozhodne nekončí. Vrhli sme sa na 2.úsek, ale kopec roboty je ešte stále na 1.úseku!!! Spravme to poriadne čím skôr, lebo asi sa nenájde každý rok 10 dobrovoľníkov, ktorý tie single budú opravovať. Robíme to preto, aby sa na nich jazdili, a nie opravovali.
Hm, fakt by som chcel vedieť koľko našich frajeriek by s kľudom prešlo tie 2 hupy.