Áno aj nie. Ako som písal vyššie napr. Triad ho nemá, no je to
tlmič na XC bike, takže tam by to malo byť v pohode. Neviem ako je to u RP23 tlmičov, z rezov tlmiča ktoré Fox zverejňuje sa to s istotou určiť nedá. RPL s lockoutom však asi túto expanziu mať nebude. (?)
DHX Air ju určite mať bude, priestor tam na to rozhodne je, keďže kompresia sa nerieši na labyrintoch ale až v úvode expanzky. Takže tu som si takmer istý, že tam HS expanzia bude.
Upraviť sa síce táto epxanzia vnútorne dá, no myslím, že inžinieri od Foxu vedia kde je správna úroveň jej nastavenia, navyše nastaviť vhodne high speed expanziu nebude jednoduché. Chce to skúšať a hlavne rozoberať...
Keď mi niekto pošle RP23 na repas, dám info ako je to tam, či inak ako v tom Triade.
Kidak:
CT má vplyv na citlivosť tlmiča. Čím nižšie nastavenie, tým menšiu silu treba na prietok oleja.
RT má vplyv na nastavenie odskoku. Vyjadruje vlastne nastavenie v ktorom rozmedzí sa dá rebound naštelovať. Takže kľudne môžeš mať aj RT na max. len potom budeš menej uťahovať rebound a zas naopak, ak bude min, tak ho budeš musieť uťahovať viac.
Zvyčajne však CT a RT bývajú na podobnej urovni, ale RT sa dá upraviť rôzne, aj výmenou oleja za inú viskozitu a pod.
DHX Air nemá rôzne úrovne, teda neviem o tom. Tam je všetko rovnako nastavené, viac má vplyv na tieto vlastnosti aj napr. tlak v expanzke a podobne. Myslím, že toto riešiť nemusíš. Proste kúpiš DHX Air a nastavíš ho tak aby vyhovoval. Objem vzduchvej komory je rovnaký ako u Floatu s HV komoru, takže DHX air má len lepšie vlastnosti v tlmiči a tlmení/možnostiach nastavenia a používa napr. väčší objem oleja a pod.