Bude to tragedia. U Tvojho Cubu je to ciastocne chranene blatnikom a
tlmic je v uplne inom sklone, takze tam to zdaleka taky problem nebude, ale Votec to ma uuuuplne nahovno - tlmic je v takom zlom sklone, ze vela bordelu sa na nom bude drzat a zlezie az po zotreti tesneniami pri zanoreni tlmica. Ak sa na Votec neda dorobit nejaky kryt tlmica (co je otazne), tak je to uplne nanic, lebo zivotnost tesneni sa znizi mozno na polovicu oproti ulozeniu, kde na tlmic ide omnoho menej bordelu (Canyon). A tiez dolny cap tlmica si na tom Votecu uzije viac nez je zdrave pri jazde za mokra. Vysledok? Nutnost rozoberania, cistenia a mazania tlmica v zavislosti od podmienok v akych sa jazdi niekde v intervale 1000 - 1300 km (viac by som si to asi netrufol nechat bez servisu) a nutnost cistenia naozaj po kazdom vyjazde. Tiez tesnenia a asi aj dolny cap sa opotrebuju podstatne rychlejsie a to uz stoji prachy. Ja mam Konu s takym istym systemom ulozenia ako ma ten Canyon, tlmic cistim naozaj len vynimocne a rozobratie/premazanie staci raz za 3000 km. Bajk ma byt aj funkcny a navrhnuty s rozumom...
P.S. A co sa tyka toho paci/nepaci - mne sa viac paci ten klasicky dizajn s vahadlom (logicky, kedze mam Konu)
a ten Votec mi pride skaredy. A tuhost zadnej stavby je dana aj dlzkou ramien, takze stvorcapove systemy s minimalizovanym zadnym trojuholnikom nemaju sancu byt tak tuhe ako "klasika", co je tiez minus pre Votec (a aj Cube).