ked som isiel vcera peso z Marianky, kde som bol pozriet Zimny maraton, a vracal som sa cez Malinsky vrch do Race... tak som si spomenul na jeden stary singletrack, ktory som poznal ako prejazdny cca z roku 1985. Chcel by som sa ist nan buduci vikend pozriet...
Otazka znie, su ochotni bratislavski bikeri v pripade, ze by sa dal spojazdnit, urobit na nom nejake brigady... asi bude treba pilit stromy, odpratavat spadnute haluze, mozno i mensie zemne prace - uprava chodnika...
Ak by bol zaujem o obnovu tohto singletracku, dajte mi vediet, a pozriem sa, v akom je stave, pripade urobim foto dokumentaciu.... Inak ten singletrack ma uctihodnu dlzku 7,9 km !!! Ak by sme ho dali dokopy, tak som ochotny ho i zlegalnit a vyznacit ako oficialnu cyklotrasu.....
posledný komentár: 15. 8. 2025 o 12:39
Ale dost uz OT.
po zelenej k Vile Rustica. Odtiaľ lesnou cestou pod Kobylu a úvozom do DNV.
Odskúšané, zjazdné a používané. Je to bližšie ako cez Stupavu.
1, akokoľvek k Salesu-kúsok po žltej a následne sa spustiť lesnou cestu k vinohradom-do Devína a a po cyklochodníku do DNV. Využívam to takto veľmi často hlavne ako jednoduchý prístup na Kobylu.
2, Cez Veľkú lúku do Technického skla-za paneláky-kúsok okolo záhrad-preniesť cez koľaje k zastávke MHD Krpáš a krásnou poľnou cestou najprv rovno a potom doľava do DNV. Keď chcem zmenu v jazdení, často využívam.
3, ako reálna možnosť cyklochodníka z DNV do Dúbravky by bolo možné využiť starú nefunkčnú koľaj pod Vápenkou, ťažko sa to vysvetľuje, kto pozná vie. Miesta je tam dosť. Takmer žiadne súkromné pozemky (asi) iba pozemky železníc. Napojenie by bolo v Technickom skle. Keby sa tam dal plot/alebo niečo na spôsob jednoduchého tunela oddeľujúceho funkčnú železničnú trať od cyklistov, bolo by to možno fajn. Náklady by tu nemuseli byť také vysoké, ale asi je to neuskutočniteľné. Aj keď výsledok by stál zato
Na stránke BSK som našiel mapu cyklotrás v Bratislavskom kraji http://www.region-bsk.sk/SCRIPT/ViewFile.aspx?docid=8695 patrilo by sa jej dať lepšie rozlíšenie. Čo sa týka jej obsahu
Už som to tu kedysi písal, ale z môjho pohľadu považujem v lokalite, ktorú poznám, za najdôležitejšie spraviť cyklochodník z Karlovky-Riviéra do Devína. Tým by sa prepojili tie cyklochodníky na strane mesta s tým okolo Moravy. Stále o tom len počúvam ako sa to nedá, lebo vodné zdroje, lebo ochranári, lebo šírka cyklochodníka, blabla keci a podobne. Škoda. Osobne to vidím tak, že najskôr sa človek z Devínskej dostane bezpečne do mesta cez ten neexistujúci cyklomost do Schlosshofu a cez Hainburg do Petržalky ako cez Devín... Alebo možno ten nový fúzatý ujo na magistráte prekvapí, však "SMERuje" k ľuďom
Diery zahadzat, prilisne stupanie upravit,aby tade mohli aj kociky a korculiari
A vo faze 3. rozsirit singlac aby tade mohli jazdit aj policajti na aute, pripadne aj na konoch a kontrolovat tak bezpecnost a plynulost premavky.
VYDRA !!!!
spravni teroristi
a zjavne vsetko z podmacania, cisto vyvratene stromy z korenov... inac minuly rok bol podla SHMU najdazdivejsi v historii merania (140 ci kolko rokov)