zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
origo UST guma je vo výsledku ťahšia, TNT verzie sa približne rovnajú a potom je varianta lepenia obyčajných plášťov, resp. teraz Schwalbe TLR plášťov a tie už sú lahšie (ale zas vzhladom na hrúbku aj menej spolahlivé)
Starý plášť Nobby Nic šiel nahodiť a nafúkať v pohode. Zatiaľ drží. Starší crossmark sa nepodarilo nahodiť-nafúkať vôbec.
20 ml strikačka krásne sedí vo ventile, ALE! tmel je naozaj kvalitný, takže krásne vždy zapchal otvor. Po nejakom tom boji samozrejme tmel zo striekačky vystrekol, no mimo ventil - na podlahu dielne.
tu je nahodenie klasickeho plasta s tmelom, a mala finta ako to nahodit pumpou: http://www.youtube.com/watch?v=WyF29qi82Ws&feature=related
edit: Patrik bol rychlejsi
btw uplne bežný postup, skoro presne podla videa na notubes.com
edit: obyčajné plášte kamoš chytal bombičkou, pumpou to neni moc šanca.. buď tá bombička alebo kompresor s velkým prietokom..
Nahodil som to uplne krasne aj na sucho (bez tmelu) plast drzal tlak, vobec neunikal. Nafukane na prvy krat noznou pumpou. Pomocou aplikatora som dal cez ventil tmel, nafukal a dnes aj poriadne pojazdil
Usporenych cca 100g na jednom kolese som veru citil (260g duse Continental