zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
není to pravda, vozil sem všechny možné varianty, něco uchází víc, něco míň je to prostě kus od kusu
Ja by som prosil pásku na ZTR Arch, No Tubes ventilky + tmel.
presne, nemas co stratit (tych par eurasov by si dal mozno za pivo), len ziskas
systém: Joe´s no Flats
predne NN bez problemu hneď po nafukani "sadlo" a držalo dolial som tmel nafukal znovu a všetko OK
zadné RoRon sa bez tmelu nedalo vôbec nafúkat, po naliati tmelu permanentne sfukovalo a tmel sa tlačil von okolo rafiku - no hrôza
vysledok....
mam doma na polici novy mierne zababrany RoRon
imriško: žihadielko: aj NN a RR je uplne v pohode a vlkohron ich dokonale preveril...
(neverte všetkému čo píšu pretrénovaní netoví hrdinovia a naj odborníci)
moja osobná prax ukázala, že je to v pohode
NoTubes paska + tmel + Ztr Arch + Michelin Wild Grip'r klasicka verzia so skladacou patkou.
Viete poradit co kupit na zalepenie, comu sa naopak vyvarovat ?
mal by som si asi vybrat dvojicu plastov ktore budem jazdit, pretoze zmena gumy podla pocasia mi uz potom nehrozi (a vzhladom k tlakom to uz asi nebude treba)