"Nie sú k dispozícii žiadne údaje o zásielke. Skontrolujte si, prosím, podacie číslo zásielky, prípadne kontaktujte Zákaznícky
servis Slovenskej pošty na bezplatnej infolinke . "
problem bude asi v tom, ze niektore vacsie posty ( asi v krajskym mestach ) su napojene na ich siet a asi to hadzu rovno do systemu tie cisla balikov, takze ked posielas balik z BA do KE, mozno je sanca ho vystopovat. bohuzial u nas v Partizanskom som si vsimol ze taketo baliky robia "rucne" a nic nehadzu do pocitaca...potom jednoducho ja si napisem cislo balika do vyhladavania a nic mi nenajde.
Dovolim si jednu poznamku. Mam byvaleho kolegu, ktory mi asi tak rok dva dozadu hovoril, ze jeho kolegovia robili pre SP system sledovania zasielok (postaveny na SAPe, ako inak). Celkom to sypalo, predsa len statna zakazka... Ale o to by neslo. Hovoril, ze takmer vsade boli namontovane snimace ciarovych kodov, ktore dokazali ten kod zosnimat, pipnut na potvrdenie, ale nic viac nerobili, do ziadneho systemu to nezapisalo. Proste to nedoimplementovali do konca... A ako to uz pri statnych zakazkach byva, nikomu to nevadilo. Vsetci pipaju o dusu, ale nevedia, ze to prd robi... (Je to sice info typu JPP, ale pri tom, ako sa da na SK dopatrat balik, celkom uveritelne)