Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
chcem sa spýtať, používam obyčajné plášte a v poslednej dobe ma akosi často prenasledujú defekty, otázka moja znie, či sa oplatí dušu zalepiť, alebo zakaždým treba kúpiť novú, zatiaľ som využíval len tú druhú metódu, či sa pri tom tlaku čo v tej duši je plátka neodlepí Ďakujem
ak nato mas financie tak si kup kvalitne galusky je to fajnove povozenie a ak nie tak poriadne plaste a pripadne defekty riesis vymenou duse ,kdezto u galusky sa to da lepit tmelom ale zalezi aky defekt chytis...a tmel to je skor len tak na dojazd ...uz to nemas na 100% ked to mas fukat na 10 barov...
galuska ma fantasticke jazdne vlastnosti,je to vsetko o peniazoch ak mas prachy a kupis si 10 kusov do rezervy tak nemas problem
A dnešné galusky sa už lepiť nedajú? Volakedy ako chalan som strhol pásku rozpáral. zalepil a zašil naspäť.Bola ako nová len sa to šitie nesmelo moc utiahnuť aby nerobilo hrb
Tmely vtedy neexistovali a zahodiť takú P-B-W alebo Clementku to bol hriech.
dnes sme uz vsetci tvrdy kapitalisti a obchody su plne materialu nie ako kedysi ked galusky boly na pridel iba v kluboch a podpultovy tovar..jazdim iba Tufo a to sa neda opravit ine znacky ...kto by sa s tym dnes este zdrziaval ked za 20 ecok mas fajnovu galusku
u plastoviek je to rovnake ako u galusiek? teda ked dostanem defekt mozem ju v podstate zahodit /tmel asi nema nejaku extra zivotnost alebo sa mylim? pripadne vacsi defekt nezalepi/, neda sa to nijako opravit? to som kus sklamany nevedel som to. asi budem radsej nad nejakym GP 4000S uvazovat. aj ked este mam nejaký ćas ale robím obzor. lebo plast po celom obvode nejako zvláštne popukal a zjazdený je uz tiez celkom
Používam rozmer 20x700C na cestu. Keď sú nové tak držia, ale postupne, ako sa oslabuje vystuž v jednotlivých vrstvách gumy plášťa je potrebné častejšie dotlakovať. Myslím, že keď je potrebné dotlakovať pred každou jazdou, tak je potrebné vymeniť celý plášť, lebo hrozí defekt už pri prejazde drobných ostrým štrkom, čo pri našich cestách nie je žiadna zvláštnosť.
A ešte jeden postreh, čím vyššia váha jazdca, tak by som doporučoval galusky, lebo tie sa dajú natlakovať viac ako plášťovka. Ja mám skúsenosti, veľmi dobré, s TUFO, ale tie, čo sa dajú nahodiť na plášťový ráfik. Problém je akurát v tom, že sa nedajú opraviť bežným spôsobom, ako plášť a duša.
A čo sa týka problému zalepenia defektu na duši samostatne, tak tá po zalepení vydrží aj natlakovanie do 100 psi a viac. Použi kvalitné lepky.
Ja uz som velmi dlho spokojny s plastovkami Tufo Hi-composite carbon (klop,klop). Uz ich mam nejake 2 roky, defekt ziadny, tmel som daval ale uz dopredu ako prevenciu. Teraz som menil akurat zadnu...Raz pamatam ako som chytil pripinacku, zasycalo, tmel zalepil a odvtedy ubehlo este mnoho km...takze plastovky su podla mna vyborna vec, len to nasadzovanie treba mat zmaknute inak si clovek neskutocne ponadava
Rozhodujúca je šírka ráfika - na cestné plášťovky TUFO musí byť 13-14 mm. Na 17 mm nedržia v ráfiku, mám to odskúšané. A píše to aj výrobca na svojom webe.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
galuska ma fantasticke jazdne vlastnosti,je to vsetko o peniazoch ak mas prachy a kupis si 10 kusov do rezervy tak nemas problem
Tmely vtedy neexistovali a zahodiť takú P-B-W alebo Clementku to bol hriech.
A čo sa týka problému zalepenia defektu na duši samostatne, tak tá po zalepení vydrží aj natlakovanie do 100 psi a viac. Použi kvalitné lepky.
A obvod určite nie je 28" - to je priemer.