zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
odvtedy som nemal defekt (cely rok)
(okrem jedneho, ktorý aj tak musel skončiť vymenou plášťa)
a v pohode som dojazdil, každý vyjazd (pretek)
Ak je pravda,že tento tmel je plne funkčný až dva roky bez dopĺňania,budem rád-aj keď ich zoderiem skôr-no uvidíme.
http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/lepeni_227/Tmel-NoTubes-473ml_3613.html
Plášť Racin Ralph EVO, a ráfik RM5 + Rubena Kit sada, do UST plášťou nepôjdem ani náhodou
Pätka drátená, nemám to síce ako dokázať, ale je to tak a plášť EVO
Roman: je to OEM specka, predavat na AFM sa nikdy nemala, ale prebytky musia byt vypredane...
dakujem