kraj avizoval, ze v septembri zacnu stavať.
Boli ste sa tam niekto kuknut, ci sa naozaj zacalo?
Miro
posledný komentár: 18. 12. 2025 o 18:11
posledný komentár: 17. 12. 2025 o 23:00
posledný komentár: 9. 12. 2025 o 14:14
posledný komentár: 27. 10. 2025 o 20:30
Dnes som si bol opäť prezrieť rakúsku stranu. Po otvorení mosta tieto lokality bohužial stratia svoje doterajšie čaro (kľud, čistotu,...), takže to musím ešte využiť.
Vieš, koľko ľudí to takto plánuje? Vieš koľko ľudí sa odvezie pod most Apollo alebo Prístavný most, tam zaparkujú a odtiaľ sa idú previezť na hrádzu? Veľa ľudí sa bojí jazdiť po bratislavských cestách a toto je pre nich ideálne riešenie.
btw ak bude parkovisko ako napisal wukie tak okej .. ale ak ho vybetónujú tam kde sa teraz kompletuje most ...
Co sa tyka tej zrekonstruovanej casti mosta na rakuskej strane, tak to je akoze zachovana cast historickeho mosta, v skutocnosti masa betonu oblozena kamenmi... Takze tato cast je len spomienkou na historicky most... Ani v minulosti nebol most cely kamenny, ale ponad vodu bola drevena konstrukcia...
Co sa tyka otazky lodnej dopravy, tak Cyklomost musel byt projektovany na vysku tak, aby sa tam v buducnosti zmestila i lodna doprava. V uzemnom plane sa pocita s plavbou na rieke Morava, dokonca i megalomanske prekladisko pri Malackach je naplanovane... i s prekladkou rieky Morava... Realnost tohto projektu je tak 50 percent...
Mohlo to byt aj tak, ale rozdiel medzi slovenskou a rakuskou stranou byvaleho mosta je ten, ze u nas sa povodna cast mosta nezachovala, okrem jedneho polorozbiteho obluku ( ktory inak chceme zrekonstruovat po dostavbe mosta ). Na nasej strane ani nebolo vela tych oblukov, takze ani nie je co rekonstruovat. A zniceny dreveny most v plnej miere nahradi tento ocelovy...
Má máť 16 miest + 2 pre telesne postihnutých + 1 pre autobus.
Spomína sa tam aj fontánka na pitie, turistický prístrešok, lavička a dva stojany na bicykle.
Teraz trochu negativizmu:
Zaujímal by ma váš názor na to aké budú podľa vás negatívne dopady otvorenia cyklomosta na okolie, keďže všade sa len píše aké je to super, po 70 rokoch opäť spojenie zo západom, európska spolupráca a podobné drísty.
Podľa mňa: po chvíľke bude popísaný od debilov, ošťatý a osratý od psov a ich majiteľov, keďže je vysoko pravdepodobné, že terajšie venčenie okolo Moravy sa presunie do Rakúska.
Takisto bude na tých pekných poľných cestách v tesnej blízkosti plno papierikov, plastových fliaš a hlavne psích exkrementov.
Písal som to aj v minulosti, mala tam byť kompa, tak by sa aspoň tieto negatíva trochu zredukovali. Ale keď má kto prispievať do eurofondov, tak treba predsa oplieskať viac ako 100miliónov na takúto zbytočnú železnú opachu.
triki: súhlasím, pri tej vizualizácii som si to neuvedomil, až teraz v reále. Mohol to byť pekný most zasadený do okolitého prostredia s vynovenými oblúkmi a nad riekou s časťou konštrukcie.
Teraz mi to bohužiaľ pripadá ako poriadna opacha...
kedze sme narod tupcov a okolie sa bude s najvacsou pravdepodobnostou naozaj znecistovat ako pisete ja by som problem nemal keby sa ten prechod cez most aj casom spoplatnil a z vyzbieraneho by sa cistilo okolie.
Výhodou devínskej je to,že to nikdy nebude ako na hrádzi keďže tu žije málo ľudí devínska je v podstate už mimo mesta.Nemyslím si,že sem bude chodiť až toľko ľudí,ale bordel sa dá očakávať asi ako všade.
Mne sa všeobecne ten most vôbec nepáči,táto konštrukcia sem vôbec nepatrí.
no pochybujem keďže petržel ma 130tisíc obyvateľov.
ale to je to isté ako s bajkermi, tiež je celkom slučný počet hovád medzi nami..