koki> Keď budeš ešte trošku starší a budeš mať viac najazdené, tak si možno uvedomíš, akú blbosť si napísal...
hasufeal> Konštruktéri a výrobcovia pedálov majú trochu viac rozumu a občas ho aj použijú. Takže to vymysleli tak, že ťažisko je na jednej strane pedálu. Nenacvaknutý
pedál zvyčajne "stojí" na hrane, a tá časť pedálu, ktorá po našliapnutí ide hore, zvyčajne smeruje dozadu.
Pri cestných pedáloch (zvyčajne jednostranných) stačí položiť tretru na hranu pedála tesne pred kufrom, trochu nohou "drcnúť" dopredu a si nacvaknutý.
Pri nacvakávaní do kombinovaných pedálov je to obdobné... Ak máš tretry, tak postupuješ ako som napísal vyššie pri cestných pedáloch. Ak máš bežnú
obuv bez kufrov, tak položíš asi stred podrážky na hranu pedála a trochu ňou cukneš dozadu a pedál sa prevráti na správnu stranu.
Žiadne špekulovanie, žiadne zisťovanie na ktorú stranu je pedál natočený... Never každej sprostosti, čo tu niektorí napíšu...