Ale nie je na škodu natiahnuť prstom trochu vazelíny na závity na špici. Ale naozaj len trochu a len, na posledné tri-štyri závity. Alebo prvé? No proste tie čo sú na konci špice a idú prvé do hlavičky.
Ale olej a ešte k tomu zo spreja celkom určite nie.
09.03.2012 - 22:24:36
00
vďaka za pomoc :) skúsim na to dať tú vazelínu a uvidím čo to spraví
11.03.2012 - 18:23:54
00
Ak by chcel niekto studovat,PM.
(Samozrejme znalost AJ nutna)

Prílohy:

coverwb.jpg
coverwb.jpg 59.72 KiB thumb_up0thumb_down

20.04.2012 - 20:25:22
00
zaujimalo by ma, od akej "velkosti" osmicky je potrebne ju riesit (mam kotucove brzdy). Viem, ze niektori si potrpia na milimetre, ale to nie je moj pripad. Ide mi skor o to, aby ta osmicka nejako viac neposkodila bicykel (napriklad ze by sa nicil rafik...) Jazdne vlastnosti su OK, a nechcem chodit do servisu uplne zbytocne s niecim co nerobi problem... doladil by som to napriklad pri generalke na konci sezony... Ta moja osmina je nejako do pol centimetra...

Diky za odpoved
29.05.2012 - 18:44:49
00
ak nejazdis siroke plaste v blate a mas dost siroky ram nemal by byt problem. ale radsej to vycentruj osmicky byvaju totiz zradne a moze sa to rychlo zhorsit, je to lepsie ako by si mal doma zistit ze mas napilenu zadnu stavbu
29.05.2012 - 18:54:51
00
a naco to davat do servisu?? vycentruj to doma a hotovo :-) nic zlozite :-)
30.05.2012 - 06:46:08
00
Pre technicky zručných, to zložité nieje. Ale sú ľudia, ktorým to skrátka nejde... Ako aj v iných oblastiach. ;)
30.05.2012 - 10:23:36
00
Lord Klaymen: da sa aj doma na kolene za určitých podmienok opravovať.Mne sa sa zdalo dať 20eur za vymenu hlavka dosť.Plochu som ani nezafrezoval(len kvoli laku,uhol to malo aj tak. Vyroba lisovača trvala pár minut.

Prílohy:

P1020788.jpg
P1020788.jpg 101.04 KiB thumb_up0thumb_down

P1020789.jpg
P1020789.jpg 92.66 KiB thumb_up0thumb_down

P1020790.jpg
P1020790.jpg 70.34 KiB thumb_up0thumb_down

30.05.2012 - 11:21:04
00
problem solved ;) tiež som tak vyriešil "Lis" na hlavko :) kto je šikovný ten si vie rady a ušetrí peniaze ;) :)
30.05.2012 - 14:14:25
00
no mozno to skusim aj sam... raz sa mi podarilo vylamat 4 spajdle, a to koleso som spravil... len to je moja jedina skusenost s centrovanim, a toto je novy bicykel, tak sa tam trochu bojim robit pokusy a omyly...
31.05.2012 - 17:35:58
00
niple dotahuj len o pol otacky...a pomalicky to vycentrujes bez toho aby si nieco ***** :)ked nebudes len bezhlavo dotahovat..ale trosku dotiahnes...a potocis koleso ako sa to zlepsilo...a budes to robit s citom tak sa nema co stat :) prajem vela stastia pri centrovani :)
31.05.2012 - 20:29:14
02
pepp vždy párne počty. Ak centruješ žabku, tak najbližšie štyri buď priťahuješ alebo povoľuješ. A ak bočné hádzanie, tak dvojice. Ale pomaličky po pol obrátke a postupne len po štvrť. Ak je nejaká špica v porovnaní s inými veľmi napnutá alebo voľná tak ju samostatne napni/uvoľni a celý úsek "okolo" nej opäť skontroluj...
31.05.2012 - 21:46:37
00
cavte. V prvom rade dufam ze som trafil temu. No problem je v tom ze kazdy rok mi praskne na zadnom kolese jedna spajdla a o tyzden - dva dalsia. Nic viac nic menej. Mam podozrenie ze stale na tom istom mieste. Musim povedat ze prasknutiu nepredchadzalo ziadne enormne zatazenie. Je to normalne?
06.08.2012 - 17:33:18
00
Po vycentrovani zadného kolesa dosť počuť špice že vraj si to sadne ale "sadá" si to už 500 km a počuť to stale viac pri čom osmička nie je ... Čo to može byt? Zle vycentrované alebo mierne ohnute špice ak náhodou sú... Pomôže opetovne centrovanie centrovanie ale v inom servise ? Dikes
23.08.2012 - 22:22:15
00
28Marosko28: ono keď vycentruješ koleso a pod niplami nie su podložky tak si niple po zaťažený kolesa troška sadnú to je také "puknutie" po pár metroch by to už nemalo robiť vôbec lebo si každý sadne len raz. AK je to zadné koleso pozri či nemáš špinavé špice v mieste kde sa krížia alebo na náboji, mne tak pukotalo zadné a bola to obyčajná špina medzi špicami.
23.08.2012 - 22:30:37
00
keyboard_arrow_up