Za cenu turba mozes mas kolko Felicii? Tipujem jeden a pol :)
12.06.2012 - 21:34:55
00
no ja som pojazdnú Feldu za 200€ ešte nevidel,neviem ako ty...
12.06.2012 - 21:38:59
00
astro ak budes mat nove alebo repas dbaj na kvalitny olej. a najlepsie ak si pri tej vymene osobne. servis zvykne odrbat a daju ti tam lacny olej. zivotnost turba ide potom rapidne dole.
12.06.2012 - 21:59:43
00
Paľo TT samotné turbo stoji podľa cennika do 700,- EUR
matvej mám svojich servisakov, ak len menim olej vzdy som pri tom ale su to kamarati. Olej si kupujem sám, používam Castrol Edge Turbo Diesel, 5W-40
12.06.2012 - 22:49:20
00
doporučejem ti vymeniť aj trubku prívodu oleja do turba,v tej starej môžu byť karbónové usadeniny,ktoré ti to nové alebo zrepasované odrovnajú
13.06.2012 - 08:23:10
00
dobrá rada, vďaka
13.06.2012 - 08:36:00
00
nie len TO, ale aj napr. treba ho odborne namontovať a vyvážiť,
tzn nemal by to robit nejaký "echt garažový" servisman čo všetko opravuje na dvore ..

info napr TU:
http://www.turboservis.sk/servis.htm
http://www.turboservis.sk/navod.htm
13.06.2012 - 14:21:39
00
OT, ale tyka sa turba... Na 1 rocnej fobii s 1,2 TSI nam na jar tiez zacalo odchadzat turbo, auto malo nabehanych +/- 18t km... A rovno sa riesila aj vymena rozvodu.. Nastastie vsetko v ramci zaruky..
"Nuz kde pak idelali soudruzi chybu..?"

Nakoniec sme sa neoficialne dozvedeli, ze cely VW group ma tichu zvolavacku pre 1,2 TSI motory kde v ramci najblizsej servisnej prehliadky je vymena turba a ak sa zakaznik ozve, ze sa mu nezdaju rozvody, menia aj tie.. Rozvody inak nemenia, tak bacha na to ak niekdo mate 1,2 TSI motor. Po uplynuti garancie si uz vymenu rozvodu platite za svoje... (k tym rozvodom - neviem presne ci vsetko, alebo iba niektore casti rozvodu)
13.06.2012 - 14:33:04
00
To, ze je v motoristickom svete tak masivny downsizing objemov, pri co najvacsom vykone sa musi niekde prejavit, len by ma nikdy nenapadlo, ze to zacne po par tisic km, cakal by som, ze to tych 60tis. vydrzi. Kazdy by mal najradsej "jednoliter s vykonom 250 koni a spotrebou 5 litrov", tak preco ludom taky nevyrobit
13.06.2012 - 14:51:10
00
vsetko ma svoje +- jazdim na fabii 1,9SDI sam si menim pravidelne vsetky naplne, filtre atd na oleji nesetrim a odvdacila sa mi zatial pri 190.000km bezporuchovostou co sa tyka motora. za ten cas som menil jeden zhavic. spotreba oleja do vymeny +- 0,5L.
ale ked ideme piati cez Donovaly je to dost zaujmave :lol: 47kW je kua vykon
13.06.2012 - 15:17:04
00
Co cakat od motoru s projektovanou max. zivotnostou 150 tis. km? Jediny motor ktory sa koncernu podaril bola 1.4TSI twincharger a cuduj sa svete prestali ho vyrabat. Preco? Lebo zistili, ze vyrobou a drzanim nahradnych dielov na ten motor vela nezarobia :)

matvej ten motor neporovnavaj s nejakymi turbomotormi, na hladkom diesli staci liat olej a naftu a pojde to stale. Jediny problem ktory ti moze nastat budu vyklepane zvody a zapal sluchoveho ustrojenstva
13.06.2012 - 15:22:13
00
Treba chodiť do autorizovaných servisov a vyhnete sa problémom s od*ratou robotou. matvej11 na SDIčku sa nemá čo pokaziť okrem žhavičov.. :D pokial máš ešte ten starý motor bez elektrického podávacieho čerpadla, tak ten motor je nezničitelný. (naštartuješ, vyhodíš baterku a fachčíš :D )
13.06.2012 - 15:26:27
00
S tymi autorizovanymi servismi si predpokladam robis iba srandu
13.06.2012 - 16:00:19
00
lusl ty si iný vtipkár. áno, kým je auto v záruke budem s ním chodiť do autorizovaného ale potom ani bohovy!. ich hodinové taxy, poplatky za likvidáciu odpadov a iné somariny im nebudem platiť ani náhodou
13.06.2012 - 18:07:35
00
hladký diesel a 190tis KM to je ešte len v zábehu
13.06.2012 - 20:06:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up