Tak prvé dni to bude trochu preplnené a hlavne stádo chodcov sa tam bude motať. Týždeň im to budem tolerovať, ale potom budem na nich veľmi hnusný ak ma budú blokovať a zavadzať. A neriešte tu nejakú toleranciu, medzi cyklistami a chodcami. Ten most od začiatku nesie pracovný názov ako "cyklomost" a tá tolerancia je v tom, že aj chodci ho môžu využívať a na to majú určený vymedzený priestor po stranách. Všetko ostatné mimo týchto pravidiel nie je o tolerancii, ale tuposti jedincov a tlúp.
no keby to nechceli aj na prejazd sanitiek atd tak to mohli spravit tak ze rozdelit na 2 casti, jedno pre chodcov, potom zabradlie a cyklisti, bo takto to bude jak pises ze chodci krizom krazom a ty kluckuje spomedzi nich a hlavne den prudky hore/dole kopec tam to bude isto o drzku
Tak som bol dnes opáčiť tú stavbu dvadsaťročia. Toľko tuším o tom hovorili naše samosprávne gorili. Išiel som z Rakúskej strany, no mohli si ten násyp k mostu aj pozametať, pod tými kamienkami nebolo vidieť ani asfalt, hlavne že sa prsili aký sú oni rýchli a že už majú hotovo. Samotný most komentovať nebudem ani sa moc nedalo čo pozerať, človek sa musel sústrediť na kľučkovanie medzi veľkými skupinami chodcov. Ľudí jak na Václaváku. No ošiaľ opadne a potom sa pokochám aj výhľadmi z mostovky.
absolutne nerespektovanie tych "pruhov", chodci samozrejme isli stredom mosta.
Tie pruhy pre chodcov su definitivne uzke. Dokonca tak uzke, ze ak by ich mali chodci dodrziavat, museli by kracat v jednostupe a rukou sa pridrzat zabradlia. Nehovoriac o tom, ze nohy budu mat v tych mlakach, takze je celkom logicke, ze uz len na obidenie mlak treba vstupit do cyklotrasy.
BTW: O nejakej organizacii si nerobim iluzie. V Devine chodia chodci zasadne po cervenej cyklotrase a to maju chodnik pre seba min. 2x tak siroky.
Korčuliari môžu využívať cyklopruhy, ale nesmú svojou jazdou ohrozovať cyklistov. To len taký výcuc zo zákona o cestnej premávke. Ten oblúk je tam hlavne kvôli plavbe lodí, s ktorou sa ráta do budúcna.
Most má najskôr len mierne stúpanie a v strede je výrazný oblúk. Prečo?
„Z rakúskej strany nám ich ochrana prírody dala limit, že pylóny nesmú byť vyššie ako je úroveň lesa a zároveň bolo treba vytvoriť oblúkom dostatočný gabarit – priestor pre plavbu lodí. Cyklistovi sa teraz na vrchole naskytnú pohľady na krásnu krajinu ponad úroveň lesa. Pri oblúkovom nosníku sa tiež lepšie prenesie zaťaženie, má väčšiu únosnosť, ako keby mal tvar priamky.“
A to že niektorí cyklisti si tade jazdia ako na pretekárskej dráhe je tiež v poriadku? Je to len o tolerancii, tak ako sú tupí chodci sú aj tupí cyklisti. Nemá zmysel útočiť a rozčulovať sa. Ten kúsok sa prinajhoršom prejde aj vedľa bicykla, keby to bolo nutné a bolo tam práve peších ako maku.
Osobne vidím problém s napojením k zámku, terajšia obkľuka (2 možnosti, zľava alebo sprava) je na pešie vychádzky taká nijaká. Musí sa ísť po hlavnej ceste.
Osobne vidím problém s napojením k zámku, terajšia obkľuka (2 možnosti, zľava alebo sprava) je na pešie vychádzky taká nijaká. Musí sa ísť po hlavnej ceste.
Podľa mňa: doteraz nebolo potrebné mať tú stranu otvorenú. Vedie im to skoro priamo pod nos, možno ochrana súkromia, potreba mať len "jeden" akoby vchod do areálu, nie dva. Čiže tak.
Ale je naozaj na zváženie, čo sa spraví. Keďže ľudia sem budú chodiť aj v rámci prechádzky z DNV, sú to cca 2-3 km, predstavujú tak aspoň aký taký možný zisk (či už na vstupnom alebo v reštaurácii, ktorá tam je (áno ceny sú druhá vec).
Ale ako sa tam tí ľudia dostanú? Po terajšej krajnici? Je to nedôstojné a aj nebezpečné.
Presne ako píšeš, aj zadným vchodom, cez terajšiu zahradenú cestu, by sa tam malo dať dostať. Ale to je otázka na Rakúšanov, čo s tým mienia urobiť.
mne to zacina pripadat ako keby ten most rakusanom moc vhod nepadol. na druhej strane sa im ani moc necudujem ked im stupla kriminalita odkedy sa otvorili hranice. musia mat na nas tazke srdce.
No včera tam bolo príšerne vela ludí a samozrejme chaos jeden cez druhého , chodci, cyklisti, korčuliari a do toho ešte sem tam deti pobehujúce po moste. Extra trieda bol asi manželský pár na bikoch s vlčiakom pusteným navoľno. Pes samozrejme behal kade sa mu zachcelo a majiteľov mal v paži.
Treba počkať pár dní. Venkovani z DNV sa vyvenčia a zistia, že to je vlastne ďaleko pešo a platí sa tam, tak už na tú stranu nepáchnu. Aj tak väčšina návštevníkov Schloshofu sú tam s autami a malé percento na bicykloch.
Navrhujem založiť "časovku" z jednej strany na druhú s prémiou za "skolených" chodcov 5sek/chodec a 10sek/pes. Časom by sa to vyprázdnilo....
Výsledky by mohli byť zase na google web stránke ako napr. časovka na Rača-Biely kríž...
Idem asi radšej pracovať a nepísať tu blbosti...
Tak na "ranný pelotón" sa nazbierala odhadom slušná skoro (možno aj vyše) stovka, aj napriek neveľmi priaznivému počku. Saldi, vďaka za fotku. A Joko mi už konečne môže nadávať oficiálne, keďže mi konečne už aj "naživo" potriasol paprčkou. Capulo, kde si behal? Stratil si svojho kamaráta Belgičana, taký tam bol opustený. Potom sme v Altenburgu hodili reč, za mostom mi ťahal š*****, ani som nevedela, že si pamätám toľko francúzskych slov, ale huba sa nám nezavrela až do Devínskej. Ani nevieš, akú radosť mal z Tvojho objavenia, už sa chystal vyraziť dom po vlastnej osi.
Za mňa 60,13 km, zmokla som nerátane, vietor bol hnusný - ale páčilo sa mi. A keď mostový ošiaľ utíchne, pôjdem sa kochať výhľadom na rieku, v sobotu sa nedalo.
tak no ked on utekal dopredu a ja som tahal odpadlikov zozadu tak sa to nejako cele pototo pokazilo , nedalo sa byt na 2 miestach naraz a radsej som ostal vzadu bo kika nevedela cestu
ale keby ste sa sli motat po tych dedinkach za hainburgom ako bol plan tak vas aj dobehneme bo sme sli po hlavnej. no ved treba kus stresy jak furt
no a vidis vladala si do toho kopca aj bez prevodov a v protivetre )
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tie pruhy pre chodcov su definitivne uzke. Dokonca tak uzke, ze ak by ich mali chodci dodrziavat, museli by kracat v jednostupe a rukou sa pridrzat zabradlia. Nehovoriac o tom, ze nohy budu mat v tych mlakach, takze je celkom logicke, ze uz len na obidenie mlak treba vstupit do cyklotrasy.
BTW: O nejakej organizacii si nerobim iluzie. V Devine chodia chodci zasadne po cervenej cyklotrase a to maju chodnik pre seba min. 2x tak siroky.
myslite vsak ze to velke prevysenie je tam kvoli tomu, aby tam nejazdili korculiari?
Most má najskôr len mierne stúpanie a v strede je výrazný oblúk. Prečo?
„Z rakúskej strany nám ich ochrana prírody dala limit, že pylóny nesmú byť vyššie ako je úroveň lesa a zároveň bolo treba vytvoriť oblúkom dostatočný gabarit – priestor pre plavbu lodí. Cyklistovi sa teraz na vrchole naskytnú pohľady na krásnu krajinu ponad úroveň lesa. Pri oblúkovom nosníku sa tiež lepšie prenesie zaťaženie, má väčšiu únosnosť, ako keby mal tvar priamky.“
A to že niektorí cyklisti si tade jazdia ako na pretekárskej dráhe je tiež v poriadku? Je to len o tolerancii, tak ako sú tupí chodci sú aj tupí cyklisti. Nemá zmysel útočiť a rozčulovať sa. Ten kúsok sa prinajhoršom prejde aj vedľa bicykla, keby to bolo nutné a bolo tam práve peších ako maku.
Osobne vidím problém s napojením k zámku, terajšia obkľuka (2 možnosti, zľava alebo sprava) je na pešie vychádzky taká nijaká. Musí sa ísť po hlavnej ceste.
Nevies, preco je ta hlavna cesta cez zamok oplotena? Nepodarilo sa mi o tom nic najst, iba ze ostatny poziarny poplach v Schloßhofe bol predvcerom:-)
http://www.feuerwehr-krems.at/ShowArtikelSpeed.asp?Artikel=7273&filter=04
od 20:52 o cyklomoste
http://www.feuerwehr-krems.at/ShowArtikelSpeed.asp?Artikel=7273&filter=04
Podľa mňa: doteraz nebolo potrebné mať tú stranu otvorenú. Vedie im to skoro priamo pod nos, možno ochrana súkromia, potreba mať len "jeden" akoby vchod do areálu, nie dva. Čiže tak.
Ale je naozaj na zváženie, čo sa spraví. Keďže ľudia sem budú chodiť aj v rámci prechádzky z DNV, sú to cca 2-3 km, predstavujú tak aspoň aký taký možný zisk (či už na vstupnom alebo v reštaurácii, ktorá tam je (áno ceny sú druhá vec).
Ale ako sa tam tí ľudia dostanú? Po terajšej krajnici? Je to nedôstojné a aj nebezpečné.
Presne ako píšeš, aj zadným vchodom, cez terajšiu zahradenú cestu, by sa tam malo dať dostať. Ale to je otázka na Rakúšanov, čo s tým mienia urobiť.
od 20:52 o cyklomoste
super, tak sme skoro cela parta v telke
Výsledky by mohli byť zase na google web stránke ako napr. časovka na Rača-Biely kríž...
Idem asi radšej pracovať a nepísať tu blbosti...
Za mňa 60,13 km, zmokla som nerátane, vietor bol hnusný - ale páčilo sa mi.
ale keby ste sa sli motat po tych dedinkach za hainburgom ako bol plan tak vas aj dobehneme bo sme sli po hlavnej. no ved treba kus stresy jak furt
no a vidis vladala si do toho kopca aj bez prevodov a v protivetre