Aha tak kazdy je iny, ja zacinam rozmyslat o protivetre az ked idem 220 km z BA do MT, tam si na to davam pozor aby som isiel taky den aby som nemal cely cas protivietor. Ked idem 100 km DNV-Vieden a spat, tak to sa nejak podda, neriesim vietor. Aj ked je pravda, ze po vetre sa ide ovela lahsie, ja to uznavam aj na cestnom bicykli ;)
14.08.2012 - 20:23:07
00
Ja keby som presiel 220 km tak uz by ma nevzkriesilo ani 220V. Sagan? Ty si? :-)
14.08.2012 - 20:27:24
00
Ja keby som presiel 220 km tak uz by ma nevzkriesilo ani 220V. Sagan? Ty si? :-)

Na to nemusíš byť Sagan. Proste na cestnom ti tie kilometre pribúdajú úplne iným tempom ako na horáku. Samozrejme, že čo to musíš mať aj najazdené počas sezóny, nikto z hobby športových cyklistov nezačína v marci dávať dvestovky za deň.
14.08.2012 - 21:15:12
00
Ale kdeze, Saganovi sa nevyrovnam ani vo sne :) 220 km na ceste zase neni tak vela, ako sa mozno na prvy pohlad zda. Nicim nevynikam od ostatnych hobby cestnych cyklistov. Mozno len tym tukom, co mi visi na bruchu :angel: A este aby tu nedoslo k nejakemu skreslovaniu, dvestovky nedavam bezne. Dokonca ani stovky. Bezne ked idem na cestny vyjazd tak dam do tych 70-80 km. 100 a viac davam len sem-tam. Takze nic, cim by som mohol ohurovat. Cyklistiku robim pre radost, nie pre bolest :!:


Naposledy upravil blackpyros dňa 14.08.2012 - 21:26:18, celkovo upravené 3 krát.

14.08.2012 - 21:15:31
00
Ked idem 100 km DNV-Vieden a spat, tak to sa nejak podda, neriesim vietor. Aj ked je pravda, ze po vetre sa ide ovela lahsie, ja to uznavam aj na cestnom bicykli ;)


Teraz si na tom lepšie než ja. Ja keď točím Wiedeň z Prievozu cez Berg už na začiatku mesta po Freudenau tak to mám 135 km tam a späť. Pokiaľ si chcem vybehnúť aj Kahlenberg tak aj 170. Teraz prejdeš most a nemusíš sa crcať na Lafko a Berg.
14.08.2012 - 21:18:14
00
Cez zimu ten povrch bude v pohode ? nebude to doosť klzké
14.08.2012 - 22:22:38
00
ja som mal pocit ze sa tam klzali aj za toho dazda, nejaky taky divny povrch ako keby daka guma alebo co a sice miestami drzalo pevne ale ked chytilo sklz tak sa klzalo jak na vodnych lyziach :D
14.08.2012 - 23:16:24
00
"To muselo dát práce a přitom taková blbost" ten povrch :D
14.08.2012 - 23:21:57
00
to sa zjazdi.. sypali to strkom tak ten snad podrzi.
15.08.2012 - 00:57:23
00
Tmavsi povrch pre chodcov je o nieco drsnejsi, ale zase tam stoji voda. O spadovani som uz pisal. Su na to normy, myslim ze to musi byt min. 1%. V tych rovnych usekoch je to ale v jednom smere 0%, resp. -0,1%. Ale aj tam kde je spad, narobi problemy uz troska snehu skrz tie obrubniky, ktore zabrania jeho odfuknutiu. Suchy bude nanajvys stred, ten je najvyssie. No a tiez netreba zabudat, ze cesta na moste v zime premrzne ako prva, lebo nie je spojena s teplou zemou a ofukuje ju vietor. Takze staci teplota -0,1 st. C a namiesto biku treba brat korcule.
BTW: musim po 30 rokoch raz vyskusat ziletku, lebo na tych traktorovych gumach to fakt ide nejak tazsie:-)
15.08.2012 - 09:29:55
00
PS: Vukie, niektore tie fotky su strasidelne:-) Netreba tam ist upratat? A tie linky na hiking su zial vsetky nefunkcne. Skus pripadne http://tinyurl.com/
Tie odkazy sú trasy zobrazené na turistickej mape, je to ten najlepší podklad aký môže byť. Prehľadné aj pre neznalých. Odkazy sú funkčné, čiže chyba, že sa ti to nedá otvoriť je niekde inde.
Ako tu bolo písané, cestní cyklisti sú tam obmedzení na asfaltové cesty, ale ako som spomínal, to množstvo krásnych poľných ciest v okolí je oproti nášmu územiu sto a jedno.
15.08.2012 - 11:12:45
00
Odkazy sú funkčné, čiže chyba, že sa ti to nedá otvoriť je niekde inde.


Problem odstraneny: IE to zobrazuje, Firefox nie. Cast tej trasy poznam. Je to 5002-ka, napajam sa na nu cez Maly Slavin, Marianku a Zahorsku Bystricu. Pri VW je lepsie ist rovno, je tam chodnik vedla cesty.

BTW: Citali ste? http://bratislava.sme.sk/c/6495901/cyklomost-je-otvoreny-trasa-k-nemu-je-problemom.html
Resp. http://bratislava.sme.sk/c/6477847/parkovisko-k-cyklomostu-maju-vybudovat-do-dvoch-mesiacov.html
15.08.2012 - 12:28:28
00
Najprv mam problem sa k cyklomostu vobec dostat, lebo jedina kludna trasa z Trnavky je cez BK, Borinku a Stupavu, co pri moste mam uz natocenych cca. 50 km a to som vlastne este "doma". No a v Rakusku ten most konci v poli, to je holy fakt...
Kedysi v mladosti sme hovorievali, že dobrá skratka je o hodinu dlhšia... Nuž a niektorí to potvrdzujú do dnešných čias.

Dnes som si to odmeral - Centrálne trhovisko - Košická - Dostojevského - nábrežie - Karlova Ves - Devín - Devínska Nová Ves - cyklomost - 17,6 km.

A to pole na konci mosta? Po cca 500 m po hrádzi (asfaltový povrch) sa dá ísť doľava (Schlosshof alebo Markthof) alebo rovno (Marchegg). No a za B49 (Marchegg - dunajský most pri Hainburgu) je cestičiek a ciest neúrekom. Akurát chýbajú brdky...

Dnes som to trochu natiahol na Groissenbrunn - Lassee - Loimersdorf - Stopfenreuth - most cez Dunaj - Hainburg - Bratislava a tachometer ukázal 68 km. Medzi Lassee a Stopfenreuthom hustota áut cca 1 kus na 2-3 kilometre, medzi Groissenbrunnom a Lassee cca 10 na 6 km. Ale treba podotknúť, že aršlochovia mali dnes sviatok, takže premávka bola určite slabšia.
15.08.2012 - 21:41:18
00


Dnes som si to odmeral - Centrálne trhovisko - Košická - Dostojevského - nábrežie - Karlova Ves - Devín - Devínska Nová Ves - cyklomost - 17,6 km.


Ved ked ti nevadi jazdit medzi autami, resp. chodcami tak O.K. BTW: na Kosickej mi auto zrazilo syna. Testovaniu vodickych schopnosti telefonujucich soferov sa preto vyhybam. Ked uz, tak to spravim popri Malom Dunaji a cez Petrzalsku hradzu, ale stale ostava min. 5 km na Devinskej ceste.
Ale neviem, naco by som sa tadial trepal, lebo ked uz som v Petrzalke, tak to stocim do Rakuska rovno cez Pecniansky les alebo cez Berg.

Moj zaver: Cyklomost je vyborny pre DNV, Zahorsku, Stupavu a max. Lamac. Pre zvysok Bratislavy t.j. vacsinu mesta by sa tych 100 mil. SKK dalo vyuzit znacne efektivnejsie.
15.08.2012 - 23:57:11
00
Moj zaver: Cyklomost je vyborny pre DNV, Zahorsku, Stupavu a max. Lamac. Pre zvysok Bratislavy t.j. vacsinu mesta by sa tych 100 mil. SKK dalo vyuzit znacne efektivnejsie.


Možno je dostupnosť pre tieto časti najlepšia, ale ja som sa tešil na tento most a už som ho dvakrát využil, keď si robím okruhy cez Rakúsko a to aj napriek tomu, že bývam v Prievoze, takže bežne idem trasu, ktorú písal JoKo. Mne problém jazdiť v premávke nerobí aj keď som už mal zopár kolízií s plecháčmi. A na tomto názore sa zhodneme viacerí žiletkári, ktorí čakali na otvorenie. Teraz je o niečo lepšie dostupnejšia aj oblasť moravských polí na rakúskej strane a nemusím využívať iba dunajský most pri Hainburgu, alebo kompu v Záhorskej, ktorá je už od ruky a navyše je limitovaná výškou Moravy. Takže nech som z ktorejkoľvek časti Bratislavy prínos to má aj pre mňa a navyše z tých 100 mil. Sk značnú časť financovala tuším aj EÚ, takže BSK zase toľko neplatil a keby aj v rámci mesta by tie peniaze prefinancovať ani nemohol, keďže je to iný stupeň samosprávy, ktorá na území hlavného mesta nemá veľa právomocí. Síce most je postavený v katastri BA, ale v tomto prípade sa jednalo o cezhraničnú investíciu a nie mestskú investíciu.
16.08.2012 - 10:52:27
00
keyboard_arrow_up