kraj avizoval, ze v septembri zacnu stavať.
Boli ste sa tam niekto kuknut, ci sa naozaj zacalo?
Miro
posledný komentár: 18. 12. 2025 o 18:11
posledný komentár: 17. 12. 2025 o 23:00
posledný komentár: 9. 12. 2025 o 14:14
posledný komentár: 27. 10. 2025 o 20:30
Draha Funny. Ty sa v prvej vete pytas, kto napisal, ze komu vadi bezna premavka na Devinskej ceste a hned v tretej vete si na nu aj sama odpovedas. Takze odpoved:
1. Vadi tebe (vid veta "je to tam o drzku")
2. Vadi aj tym, ktori to tvrdia tiez (vid veta "netvrdim to len ja")
Toto pises ty sama, ja len citam to, co vidim napisane, este som ti to aj odcitoval, aby si presne videla, co citam a co ty pises. Spokojna?
A ty mne prepac draha Funny, ze ja mam zase svoj nazor.
Ja nerozdelujem cyklistov podla toho, ci su z Bratislavy alebo nie, ale podla toho ci vysadnu na bicykel raz za cas a beru to ako obcasnu zabavku, alebo sedia na bicykli pravidelne a beru to ako sport, pripadne ako dopravny prostriedok na pravidelne presuny. Vyhlaska ich sice nerozdeluje, cyklista ako cyklista, lenze zatial co ta prva skupina potrebuje asistenciu v podobe komunikacii idealne bez aut, ta druha si v zasade poradi aj v premavke. Ta prva sa bude len stazovat a nadavat, ta druha si vychutnava cyklistiku (ano cyklistiku a nie radobycyklistiku).
A inak nemam nic proti budovaniu cyklotras aj za peniaze z mojich dani pre ludi, ktori to naozaj potrebuju, nie vsetci su stavani na jazdu v premavke, napr. spominane deti, ja to vsetko respektujem. Dokonca aj ja rad jazdim po cyklotrasach, pokial su dobre spravene (nie ako vacsina v BA) a pokial po nich nejazdi kvantum ludi. Ale treba si uvedomit fakt, ze Bratislava je chudobne a zadlzene mesto s rocnym rozpoctom asi 220 milionov Eur. Vieden ma rocny rozpocet 11 miliard Eur, co je 55-nasobok penazi, ale len 6-nasobok obyvatelov Bratislavy. Toto je jednoduche vysvetlenie, preco to v Bratislave nikdy nebude vyzerat tak, ako vo Viedni a preco my tu mozeme o poriadnych cyklotrasach v meste len snivat.
A dalsi fakt, Bratislava je plna vodicov typu 18 rocna sle***** vo velkom SUV od otecka alebo milenca, ktora ohrozi cyklistu napriklad tym, ze mu neda prednost tam, kde podla vyhlasky prednost ma. Alebo arogantnych mladikov, alebo starsich ludi, aby som nahodou nevyzeral, ze utocim na nejake konkretne pohlavie alebo vek... Takto to jednoducho na Slovensku vyzera, clovek sa s tym moze bud zmierit, alebo bojovat s veternymi mlynmi a snazit sa to zmenit.
https://www.facebook.com/events/381437508591279/
Mimochodom, ak je Devinska cesta o drzku, potom su o drzku aj niektore cyklotrasy oddelene od aut, napriklad Petrzalska hradza, aj tam mozes pokojne prist k vaznym urazom, jednoducho vybudovanie cyklotrasy este bezpecnost nezaruci, vzdy je to o ludoch, ked sa na cyklotrase pohybuju dementi je to podobne ako ked sa dementi pohybuju na cestach.
PS: Oslovenie Draha/Drahy sa bezne pouziva v korespondencii, najma v anglicky hovoriacich krajinach, je pravda, ze na Slovensku sa viac pouziva oslovenie Vazena/Vazeny, tak ak to nahodou vyznelo urazlivo tak sa ospravedlnujem, nebolo to tak myslene.
Do MK teraz chodim cez Zahorsku Bystricu, alebo cez Stupavu, je to sice o kus dalej ako cez Lamac, ale nezblaznim sa
Mňa skôr vytáča ako je magistrát jeden neschopný byrokratický moloch na čele s KDI a nevedia veľmi jednoducho vyriešiť tento úsek cesty napr. tým spôsobom ako som popisoval niekoľko strán späť. Pre mňa za mňa, nech sa s tým riešením zasierajú aj ďalších min. 10 rokov ja tú cestu využívať budem stále, alebo aj iné alternatívy ako sa dostať napr. do DNV, keďže Devín nie je môj cieľový bod na výjazde.
Tomuto akosi nerozumiem, môžeš mi to vysvetliť?
Mňa osobne by veľmi zaujímalo ako by sa postavili k riešeniu cyklopruhov na Devínskej ak by na úkor týchto pruhov boli zúžené jazdné pruhy na prípustnú hraničnú normu a zníženie rýchlosti na 40 km/h na 7 km úseku. Určite by si našli výmysel, že to spomalí dopravu a zvýši počet dopravných nehôd a ďalšie ich preličky, ktorými dávajú polená pod nohy aj takým rozumným riešenia ako je prestupný uzol MHD na Radlinského s vytvorením tzv. viedenskej zastávky, ktorá by donútila autá úplne zastaviť pokiaľ by bolo vozidlo MHD na zastávke, poprípade by im neumožnilo využívať niektoré smery v tomto uzle. A to všetko hlavne k zvýšeniu bezpečnosti cestujúcich a plynulosť MHD. Samozrejme si zase našli nejaké výhovorky.
Toto som uviedol ako príklad, kde v tomto prípade ide o bezpečnosť chodcov no a v tom našom o bezpečnosť cyklistov.
http://www.meteo.sk/predpoved-pocasia/europa/slovenska-republika/bratislava
my chceme ist do schlosshofu ale z opacnej strany, ale tak ak sa zadari na tu 14tu tak sa pridame