LordKlaymen:vsade pisu,ze aj do kopca riadne citit karbonaky,dtto pri sprintoch,boh ho vie :D,tiez si to myslim,ze je to v nohach
26.10.2012 - 22:19:45
00
priprava na zimu, trenazer dnes prisiel :)
na postarku sa zahral matt osobne zo :sun: company :D

Prílohy:

Komentár súboru: trenazer
IMAG0418.jpg
IMAG0418.jpg 273.52 KiB thumb_up0thumb_down

26.10.2012 - 22:49:50
00
jordi:nie si ty moj kolega? :D ma presne taky isty bajk,zelene rajdy,zelene plaste lol,veci uz mas nachystane do BA cez segru BTW
aky typ trenazera to je?
27.10.2012 - 06:29:31
00
Kolega asi niesom:) inak by si mi to nemusel posielat po segre:)

Je to Elite Qubo Fluid 2013
27.10.2012 - 08:16:17
00
U mňa valce vydržali týždeň. A šli dopreč. Udržať stabilitu nebol nejak problém, ale je to čistá psychiatria a dehydratácia aj pri otvorenom okne v zime. Radšej som ostal pri zimnom jazdení v lesoparku pomedzi ľudí, občas dáke srnky či veveričky (škoda, že som nemal orechy). Ak je sneh, "uchodia mi ho", ak je ľad, dám hroty a smejem sa ľuďom že idú ako pokakaní a kukajú na mňa "ako to, že ten ch..j na bicykli nespadne?". :D Fuj valce, fuj trenažér, fuj stacionár. :P :D Nechápem ako na tom niekto dokáže šliapať "do blba" každý deň.
27.10.2012 - 10:14:18
00
Fuj valce, fuj trenažér, fuj stacionár. :P :D Nechápem ako na tom niekto dokáže šliapať "do blba" každý deň.

:y:
tiez budem radsej moknut, mrznut, v tme sa lopotit, ale hlavne von
27.10.2012 - 10:27:22
00
tiež rozmýšlam nad kúpou válcov alebo trenažéra. na cesťáku sa moc cez zimu nedá jazdiť keď je sneh, a v garáži mám hodne nevyužitého miesta.. :)

btw.. nemáte niekto nejaké staršie funkčné válce? :)
27.10.2012 - 10:56:09
00
Osobne som nepocítil rozdiel, keď som dal kolesá o asi 800 gramov ľahšie. Iba to, že je zadné akosi pružné pri zábere a ich aerodynamický odpor poznať pri jazde z kopca. Tam, kde som išiel maximálne 70 km/h, teraz idem 75 - 77 km/h. Prechod od 36 špicových kolies na riedky výplet s plochými špicami - Campagnolo neutron ultra. Pri tréningoch s meraním času žiaľ neprišiel žiaden prínos. :D Je to ďalší dôkaz, že je to hlavne o kondičke aj keď sa nižšie hmotnosť ľahšie obhajuje pomocou fyziky. ;)



samozrejme v prvom rade je to v nohách a kondičke, ale ja som osobne cítil ten rozdiel, samozrejme ako správny žiletkár som prvé tisíce najazdil na chróm-molybdén "lešení" FIŠERA z 90. rokov., cesťák mal hmotnosť cca 12 kg, kolesá viac ako 2 kg, momentálne mám fulcrum R3, bike ma cca 8 kg a ten rozdiel v kopcoch je značný 8) ....ale hlavné je že nech som mal akékoľvek kolesá ten úžasný pocit z jazdy na cesťáku bol vždy úžasný :y:
27.10.2012 - 11:38:21
00
plukovník, ale to je výmena celého bicykla a úspora 4 kilá, čo už musí byť cítiť. Ale samotné kolesá nie sú 4 kilá ale len okolo 0,8 kg. ;-) Takže aj v informácii ČO sa vymenilo JE zásadný rozdiel. ;-)
27.10.2012 - 12:01:12
00
..ok, už to nechajme tak, nech nie sme off topic, ale ak by som ja osobne dal kolesá lahšie o 0,8 kg pri nezmenených ostatných kompnentoch (rám , radenie atď...), tak by som ten rozdiel v kopcoch cítil, zvlášť keď ide o rotujúce časti.
27.10.2012 - 12:23:11
00
Doporučujem prečítať si toto: http://www.cycling-info.sk/index.php/bicykle-a-technika/914-problematika-vyberu-spravnych-kolies :) 100g ušetrených na kolesách sa dá prirovnať k 1kg ušetrenému na ráme :)
27.10.2012 - 12:31:33
00
100g na kolesách = 1kg na ráme? Nie je to teoreticky iba nejaký dvojnásobok (čiže 500g=1000g)? :)
27.10.2012 - 12:37:40
00
PatrikL: neviem čo je na tom pravdy, tak mi to bolo povedané, alebo som to niekde čítal :)
27.10.2012 - 12:39:45
00
http://www.bike-forum.cz/forum/rm5-2010-vs-mavic-crossride-2011.html#comment1545263
27.10.2012 - 12:42:15
00
povedal by som, ze velmi zalezi od plynulosti jazdy, cim vacsie kolisanie rychlosti, tym vacsi vplyv ma hmotnost kolies pri ustalenej jazde bez zmeny rychlosti by teoreticky hmotnost kolies nemala mat vplyv
27.10.2012 - 12:52:40
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up