mne tiež..jednalo sa o olej.. všetko bolo doriešené k spokojnosti :)
20.03.2013 - 18:14:16
00
Mne maju este prist imbusove kluce, lebo prave neboli, ale nevadi mi to, pockam.
20.03.2013 - 18:16:35
00
Veď ja verím, že nikoho nechcú nedajbože okradnúť, ale takéto detaily na obraze profesionálneho obchodu moc nepridajú. Teraz momentálne mi to nehorí, ale viem si predstaviť, že pri inej príležitosti by ma to naštvalo. Ako pri predchádzajúcej objednávke, kedy som objednal plášte, nemali, bol som ubezpečený, že tie ich navrhnuté sú vlastne také isté a nakoniec som ich musel predať, lebo som ich nenazul na ráfik. Proste nemalo by to asi vyzerať ako na tržnici.
20.03.2013 - 19:39:28
00
No schvalne daj, ake si objednal a ake Ti prisli ?

Inak nemozem povedat zleho slova, chapem aj to posielanie na 2 a viac krat .. Kazdy ked objednava, tak to chce mat cim skor doma, preco by mala cela objednavka cakat kvoli jednej veci, ked ostatne veci moze mat niekto davno doma ?
20.03.2013 - 19:54:46
00
Veď nejde o to, že to príde na dvakrát, ale o to, že zákazník sa to dozvie ako hotovú vec, aj keby s tým nesúhlasil, tak už mu to moc nepomôže. Tie plášte už si nepamätám, kolesá mám DT Swiss 1800, ale plášte tam boli bežné dušové a také som aj objednával, ale poslané mi boli nejaké tubeles rady, Rubena myslím a tie nešli nazuť. Potom som kúpil Schwalbe RR a tie išli normálne.

Pointa je tá, že mi bolo povedané, že je to to isté, ale očividne nebolo.
20.03.2013 - 20:31:53
00
ospravedlnujem sa vsetkym ktorym som sposobil nejake problemy dodanim tovaru na dvakrat, ale bolo to myslene tak ako pisal patooo. chcel som aby tovar prisiel zakaznikovi domov cim skor a ak nahodou chybala nejaka drobnost, tak sa na nase naklady v co najkratsom case doposlala. ale kedze vidim ze to asi nie je to najlepsie riesenie, tak od neho upustame a bohuzial sa niekedy bude cakat kvoli nejakej drobnosti mozno aj tyzden na odoslanie balika. to ze som nekontaktoval zakaznika vopred bolo sposobene tym, ze som kedysi v takychto pripadoch aj pisal mail ci mozem nejaky tovar doposlat aj neskor a zakaznici odpovedali mnohokrat aj po troch, pripadne viacerych dnoch ked uz bol dany tovar aj skladom a balik odoslany ( 99% odpovedi vsak bolo pozitivnych ).

co sa tyka zle poradenych plastov, za tie sa tiez ospravedlnujem, ale naozaj som sa roky nestretol s tym, zeby na DT kolesa nesli nasadit Rubena, pripadne akekolvek ine plaste ( ci uz klasicke, TLR, alebo UST )
20.03.2013 - 21:33:29
00
Stacilo by jedno zaskrtavacie policko "Dodat len kompletnu objednavku" nech si kazdy urcite co mu viac vyhovuje.
20.03.2013 - 21:35:22
00
dobry napad. popripade dopisovat do poznamky posielat len komplet zasielku.
20.03.2013 - 22:33:59
00
Mne v emaily o potvrdeni objednavky bola poznamka "Cakame na dodanie toho a toho tovaru". Z toho som usudil, ze objednavka bude odoslana az vtedy, ked vsetky polozky su na sklade, cize kompletne. Ved aj postovne platime len raz. To zaskrtavacie policko by malo byt opacne, cize "necakat na skompletizovanie objednavky - polozky skladom posielat okamzite"...
21.03.2013 - 05:08:54
00
Ja som priamo do poznamky napisal, co je priorita. Ze ostatok su len doplnkove veci. Ak by neboli, nevadi, nech poslu bez nich.
21.03.2013 - 06:17:11
00
ja presne tak isto, ked som nieco potreboval surne, tak som to napisal...
21.03.2013 - 06:49:32
00
Matt ja som nemal problem s tym, ze mi to neprislo naraz, ale na niektore veci som cakal a tie prave neprisli. Doposlali ste ich az za 2 tyzdne. Stacilo poslat email, ze toto pride o 2 tyzdne neskor a nebol by ziaden problem. Zariadil by som sa podla toho. Samozrejme si cenim to, ze ste to doposielali na vlastne naklady...
21.03.2013 - 08:35:47
00
Chcelo by to skvalitnit system v samotnom webshope. A nielen pri tejto veci. Tych haluznych veci je tam omnoho viac.
Napr. tu sa da doplnit zaskrtavacie tlacitko na kompletnost objednavky, ako navrhovali chalani vyssie. Nech si sam zakaznik zvoli, ci chce zaslat aj nekompletnu alebo nie. Alebo v kosiku pri jednotlivych polozkach dat moznost oznacit ich ako dolezite. Uviest telefonne cislo ako povinost. Email je zdlhavejsi, nie kazdy je na nom online. Ale telefon ma skoro vzdy a kazdy u seba. Ak nie je nieco na sklade, okamzite kontaktovat a dohodnut sa na postupe. Ved o to v obchode ide - o dohodu, nie o jednostranne rozhodnutie.
21.03.2013 - 08:57:03
00
S tym zaskrtvacim polickom suhlasim, ale nezabudnut potom rozpisat aspon desiatimi vetami o co presne ide :D ( pretoze z vlastnej skusenosti viem aky su niektori ludia nechapavi ). S tym oznacovanim dolezitych/nedolezitych veci si to neviem moc predstavit, skor by to vsetko zacalo komplikovat. Mozno usledovat si to ked obchodnik vybavuje 5 objednavok denne by bolo mozne, ale ked sa objednavky kopia tak to uz asi nie. Skor ako bolo pisane vyssie, ak nieco surne potrebujem, tak napisem do poznamky ze "veci x,y potrebujem surne, zvysne ak nebudu, poslat aj bez nich".
21.03.2013 - 09:49:20
00
Ako hovori dovo ku kazdej objednavke by malo byt aj tel.c.
Mat ked zisti ze nieco nema nieco bude meskat a pod len zavola zakaznikovi co a ako a dohodnu sa na postupe a nemusi ani riesit web stranku ... urcite by to vsetko zlepsilo ;)
21.03.2013 - 10:18:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up