Dost zla fotka, nielen kvalitou ale aj celkovym aranzma. Teda nieze by som nejaky fotograf, ale tie Venta tam vobec nevynikli a este je aj zle otoceny...
Inak cestak fajn, na tej fotke mi evokuje cyklokrosku
no tak fotil som to mobilom a v kompe som to trošku upravil
Noro72 ty asi nevieš čítať,netvrdil som nikde,že gýčové sa mi to zdá kvôli cene - to je súvetie ,v ktorom význam jednej vety nenadväzuje na druhú.Netvrdím ,že sa nemá páčiť ostatným je to môj názor - len 90% ľudom sa to páči ,že je to značka Casati a pridal to tu Matt tak sa idete z toho po...keby tam bol nápis Haibike bolo by tu o polovicu menej komentárov a pritom by to mohlo byť to isté.
Nie ved dva idu tusim vzdy na stranu kazety a ten stredy na druhu stranu...
Inak Matt prepac, ale mne sa ten "talian" ani trocha nepaci, najma tie biele bocnice pneumatik, chyba mi tam celkova elegancia. Prirovnal by som to v Parizi prestavanemu novemu Lamborghini Veneno, ktore je skarede oproti klasike Lamborghini Miura ci Diablo. Mozno je to funkcne, ale zase to nemusi aj tak vyzerat za kazdu cenu.
mne sa to tiez nejak extra nepaci (ale tak hlavne ze sa paci buducemu majitelovi)
ten taiwansky spesl je uz ina kava (masovka nemasovka, je to jeden z naj ramov sucasnosti)
Matt, to je postavene na Choruse? Ked si daval fotku ramu, cakal som minimalne Record vzhladom na rucnu vyrobu. Celkovo ram moze byt, mensi by vyzeral na pohlad kompaktnejsie oproti tejto 58. Diera na rame mi pripomina rucku na starych komunistickych taskach s drevenym drzadlom v style - pri prenasani tu uchopte Len by som dal biele plaste napr. Vittoria, nie slonovu kost ako maju Micheliny. A kosiky s prvkami bielej alebo priamo ITA.
No musím uznať,že samotný rám sa mi páčil viac ako teraz celok.Teda páči sa mi ,no fakt tam nejak nepasujú tie kola,hlavne tie plášte.No kvalita rámu určite nepopierateľná.Chcel by som ho vidieť naživo,lebo foto vždy skresľuje.