Štart 4. mája o 9.00 hod. v Bratislave pred Euroveou. Pre prihlásených bude zabezpečená autobusová doprava Košariská - Bratislava.
Propozície: http://www.cyklistikaszc.sk/sk/kalendar/cyklistika-pre-vsetkych/333
posledný komentár: 11. 7. 2023 o 8:44
posledný komentár: 11. 7. 2023 o 8:44
veslar:ten druhy vystup organizatora bol pravdivy,ten prvy som nepocul,ale bliakal nadherne
FEDERER: filini bol...
Ja napríklad neviem, ktorý si bol ty. Spoznal som tam Peto02, Federera, ale teba som akosi prehliadal a tiež neviem, ktorý bol Filini.
A ešte k Jasnej pre všetkých premiéristov.
Rýchlosť sa pohybuje okolo 30 km/h, samozrejme v zjazde sa to nebrzdí nasilu a bežne sa ide aj cez 40 km/h. Pokiaľ fúka vietor do chrbta, ako napr. v doline Hronu, tak bežne sa ide aj 35-37 km/h po vetre ak to ťahači trochu rozbehnú, ale viac menej to kontrolujú. Vlnky, ktoré sú medzi Sereďou a Olichovom a hlavne medzi Ružomberkom a L. Mikulášom sa idú mezdi 16-24, podľa sklonu, vetra,...
Kopce sú samotná kapitola či už stúpanie na Donovali, alebo stúpanie do Jasnej. Tam sa tomu nechá voľný pretekársky priebeh a každý si to šliape jednotlivo podľa toho ako na tom je s kondičkou. Väčšinou sa to začne trhať od Starých Hôr, kde sa začína zdvíhať cesta a potom na začiatku Demänovskej Doliny, kde sa to po malej pit a cik pauze a zhromaždení balíka rozbehne sám každý na to čo v ňom po 300 km ostalo.
Ja osobne sa zúčastním už 4. ročník po sebe. A zo skúsenosti viem, že najhoršie je to v druhej polovici pelotónu. Tam človek najviac pociťuje tie vlny, ktoré vznikajú pri rozjazdoch a dojazdoch z kopčekov do kopčekov a dobiehanie medzier a následné brzdenie. Proste húsenicový efekt. Celé je to veľmi náročné na psychiku, lebo človek musí mať stále pripravené prsty na brzde a oči na stopkách s neustálim pohľadom pred seba. Veľakrát, stačí len malé nesústredenie a už je problém. Samozrejme pády sú aj tam, ale zažil som aj ročník, kedy bol iba jeden pád a to už na 20 kilometri. Bol to sám bývalí hokejista Pukalovič a zvyšných 295 km absolvoval v aute.
Ja osobne sa neviem nikdy dočkať úž prvého stúpania na Donovali, lebo min. po psychickej stránke si oddýchnem od neustáleho strehu v balíku. A trochu viac sa aspoň zapotím a nevadí mi ani keď je rozpálený asfalt a pečie slnko s 30 st. v tieni.
V druhom stúpaní ma prepadne už iba taká eufória, že mám za sebou cez 300 km a tých smiešnych cca 10 km si už len tak pospevujem popri funení "my už jdeme do finále, da-dadá-da dá da dá"
tak to sme spolocne dofrcali ku tej benzinke,ked bol pad... ty si bol taky vyskou nizsi chalan,ak sa nemylim,cerveno-cierny dres?prehodili sme na pumpe par slov
Na druhej strane nikomu nie je bránené aby si po dojazde do Košariska ešte nevybehol na Bradlo. No tento rok by som to nedoporučoval, keďže sa okolo nás cez Košariská prehnala asi 50 členná skupina motorkárov, ktorý sa tam práve štverali. V tom hluku a smrade od rachotilkov dvojtaktových by som to neželal nikomu.
Tento rok to bol v podstate 14. ročník VC Bradla, začalo to naozaj ako preteky pre veľkých pretekárov zaradené do UCI kalendára - okrem iných tu vyhral napríklad Giampaolo Caruso (tento rok jazdí za Kaťušu). V roku 2009 to bol dokonca dvojetapák, ale to bol posledný ročník pretekov. V roku 2010 to už bola cykloturistika končiaca v Brezovej, v roku 2011 sa končilo na Košariskách a v roku 2012 pôvodný organizátor (AŠK Inter) neusporiadal ani cykloturistiku. Tento rok sa nový organizátor dohodol s pôvodným a skúšobne bol zorganizovaný ďalší ročník... Uvidíme, či sa v tom bude pokračovať.
O konflikte s Prívarom som začul len trochu, ak to bol konflikt medzi ním a pilotom balíka Daliborom (červená audina), tak to boli asi osobnostné vzťahy. Niečo o ich vzťahoch viem, ale viac som počul, netušil som však, že sú také antagonistické... Viac sa o tom z mojej strany asi nepatrí písať.
ked uz sa ja hanbim za ineho cloveka pred ludmi co som ich tam pozval,tak to je silne kaficko
skor to vypadal,ze p.Privara si riesi svoje problemy,Dalibor tam ziadne motanice netahal,len dostal pokyn,ktory plnil
ale JOKO: akcia super...