Ked ti to stoji za tie nervy. Ja by som sa tam nesiel hadat racej si to nadstavim doma sam v pokoji a podla seba :smoke:
12.05.2013 - 16:17:30
00
Vy proste nechcete pochopiť o čo tu ide...

Ale ved to, ze si nedostal zakaznicky servis aky si dostat mal, uznal tmax aj ja. Staci lepsie citat. ;) To, ze ostatni to zlahcuju je dane tym, ze sa na to nevedia alebo nechcu pozriet objektivne. Ja suhlasim s Tvojim pohladom, ze poskytnute sluzby neboli OK. Akurat nesuhlasim s tym postojom "ja sa nic ucit nebudem, to nie je moj problem a nemam cas", ale to uz je Tvoja vec...
12.05.2013 - 16:19:18
00
Pridavam sa k Jeziskovi a tomasovi
12.05.2013 - 19:52:16
00
@syny

Dobry deň,

nechcem zjednodušovať a ani spochybňovať situáciu a negatívny názor zákazníka, ktorý od nás odišiel nahnevaný, ma vôbec neteší. Nemám problém prijať aj negatívne a zlé skúsenosti s naším obchodom a budem vždy rád, keď sa náš zákazník ozve, ak bude nespokojný. Práve na základe upozornenia na chyby sa dá vždy zlepšovať kvalita ponúkaných služieb.
Každý bicykel, ktorý od nás odchádza prechádza dvojitou kontrolou a aj po vystavení na predajni sa znova pri predaji definitívne kontroluje. Napriek tomuto postupu, môžu aj naši zamestnanci urobiť chybu a vôbec sa nebránime takýto problém bezodkladne odstrániť a uviesť všetko do 100% stavu. Pri kúpe nového bicykla je každý zákazník informovaný o tom, že zakúpený nový bicykel je mechanický stroj, ktorý vždy po počiatočnom zajazdení cca sto kilometrov potrebuje prejsť garančnou kontrolou a opätovným nastavením. Samozrejme, keď sa niečo zákazníkovi nezdá a má pocit, že niečo nefunguje, je potrebné prísť ihneď a radi mu pomôžeme. V každom prípade, ide hlavne o bezpečnosť klienta a záruka je druhoradá. Je celkom bežné, že si nové komponenty a materiály sadajú a tak ako mohol náš mechanik nedostatočne nastaviť presmykovač radenia, tak isto si pri prvom aj správnom nastavení radenia prehadzovačov už po niekoľkých silovejších zaradeniach nová kabeláž sadá a spôsobí rozladenie radenia. Stačí rozdiel v nastavení 1-2 milimetre a už to optimálne neradí a mechanika preskakuje a reťaz šúcha o telo presmykovača.

SYNY, okrem Vašej výrazne negatívnej reakcie, ktorú som dnes zaregistroval na fóre Cyklistické obchody, som sa dopracoval k Vášmu príspevku, ktorý ste uverejnili o deň skôr: post703327.html#p703327
Budem rád, keď sa u nás s bicyklom zastavíte a ukážem Vám ako funguje cestné radenie SHIMANO SORA. Sám v príspevku popisujete, že Vám pri prednom veľkom 50 zubovom prevodníku a krížení reťaze pri 5.-6. pastorku na zadnej kazete šúcha reťaz o presmykovač. To je celkom normálne, lebo táto poloha je hraničná a moc vyššie sa už ani neodporúča radiť, lebo výrazne krížite reťazovú linku a zničíte si celú nábehovú mechaniku a reťaz. Pri deväťpolohovom radení je odporúčané maximum kríženia 7. pastorok a to funguje len vtedy, keď na prednej ľavej páke pri vrchnej polohe odradíte ľahkým klikom na medzipolohu, ktorá dovolí aj takéto výraznejšie kríženie reťaze. Pokiaľ ste neodradili medzipolohu, tak to musí šúchať o presmykovač aj pri 5.-6. pastorku. Španiel, takto sa ľudovo medzi cestnými cyklistami nazýva nie moc správne radenie do kríža.. :)

Čo ma mrzí je to, že keď ste ku nám prišli s požiadavkou zmeny uhla predstavca s plusovej pozície do negatívu, podľa Vašich slov, náš zamestnanec reagoval odmerane a nekomunikoval a len vykonal automaticky požadovanú zmenu. Ak je to tak ako ste to popísali, tak to nebolo veľmi profesionálne a minimálne sme Vám mohli vysvetliť, prečo je nastavený predstavec do plusovej pozície a aký je rozdiel medzi mínusovým športovým nastavením a plusovým komfortným uhlom. Keby sme Vám to vysvetlili a presvedčili Vás o komfortnejšej plusovej polohe pôvodne nastaveného predstavca, možno by Vás nebolel po tak krátkej jazde chrbát ako spomínate vo Vašom príspevku:
post703327.html#p703327

Pokiaľ sme Vás naozaj tak veľmi sklamali, doneste k nám zakúpený bicykel a účet o zaplatení a ja Vás poteším vrátením plnej sumy zaň.
Prajem pekný deň.

Roman Zemánek
majiteľ a konateľ obchodu bajkula
13.05.2013 - 00:41:56
00
bajkula :y:
13.05.2013 - 01:18:08
00
jeden z TOP predajcov. :y:
syny zastav sa tam, vsetko sa vysvetli a da do poriadku. :)
13.05.2013 - 08:26:01
00
...tak si kopnem aj ja.
Podla mojho nazoru to maju v Bajkule predrazene.
Bol som parkrat, ked som kupoval MTB a predavaci boli celkom ok.
13.05.2013 - 09:04:44
00
a


Naposledy upravil syny dňa 26.01.2014 - 16:56:04, celkovo upravené 2 krát.

13.05.2013 - 09:11:11
00
Namiesto toho vypisovania zober bike a vybav to na mieste, ponukli Ti riesenie.
13.05.2013 - 09:49:58
00
Roman ako vzdy :y:
Syny chod prosimTa tam, vypitaj si Martina alebo Romana a ries tuto situaciu. Garantujem Ti, ze budes spokojny.
Pekny den
13.05.2013 - 09:58:52
00
Chodím do BAJKULA od jej otvorenia. Nikdy som sa tam nestretol s neochotou, alebo neodbornosťou. Poslal som tam už mnoho svojich priateľov a doteraz si nikdy nikto nesťažoval, iba všetci chválili.
Keď som si tam kupoval cestný bicykel, dokonca mi predstavec bezplatne vymenili za iný, taký čo mi vyhovoval. Kus za kus. Absolútna spokojnosť.
13.05.2013 - 16:37:59
00
b


Naposledy upravil syny dňa 26.01.2014 - 16:55:45, celkovo upravené 1 krát.

13.05.2013 - 17:40:52
00
Chlapce ty si dobre mimo, vzdy pochopis vsetko po svojom, predpokladam, ze v praci nie si 24 hodin denne, aj ked tvoj cas je drahocenny a nemas ziaen nazvys ako si to spomenul. Predpokladam, ze ak by si to velmi chcel riesit tak tu hodinku na to si najdes a pojdes tam po praci. Kto chce najde sposob, kto nechce hlada dovod a ty mas zatial 100 dovodov ako sa nieco neda. Prijemnu jazdu so spravne otocenym predstavcom zelam. Viac Ti k tomu uz nie je co pisat.
13.05.2013 - 17:47:48
00
b


Naposledy upravil syny dňa 26.01.2014 - 16:55:37, celkovo upravené 1 krát.

13.05.2013 - 17:58:46
00
nehovor mi Patko, znie to ako keby si bol homosexual :)
13.05.2013 - 18:03:15
00
keyboard_arrow_up