zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Potom prakticky stačí vložiť ventil a nahodiť plášť, až keby je problém s nafúkaním tak môžeš skúsiť pridať tú schwalbe pásku na tú notubes, znova vložiť ventil a skúsiť nafúkať... Ak ani to nepôjde, potom môžeš skúsiť pridať gumenú pásku, alebo ďalšie vrstvy nejakej pásky a popri tom uvažovať o tom, či nebola lepšia voľba skúšať to s iným ráfikom/plášťom
http://www.suncycle.sk/sk/produkt/paska-do-rafku-joes-no-flat-19mm/5225
http://www.soof.sk/soofshop/eshop/0/3/5/678-Bezdusovy-tmel-JOE-s-Elite-Racers-sealant-500ml
ahoj tu máš rovno celý komplet...:
http://shop.dema-bicycles.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=48967&product_id=81510&Itemid=1
http://shop.dema-bicycles.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&category_id=48967&product_id=81510&Itemid=1
Čo je v podstate úplne niečo iné
O polovicu menej tmelu, ventilky spojené s gumenou páskou...
Osobne by som do toho nešiel, zobrať dva problematické a očakávať že z toho vznikne niečo výhodné/bez väčších nedostatkov
a funguje to
Ztr Crest raf ( zadny uz ma dobre za usami a je maliko preliaceny na viac ako 7 miestach) , zlta paska Notubes, Notubes latexove mlieko, tuto sezonu nove Maxxis Ardenty kevlarova patka a EXO bocnica. Predne 2.4 a zadne 2.25 lebo 2.4 sa takmer nemstilo na vysku do zadnej stavby.
Kombinacia funguje vyborne, plaste maju dobru prilnavost, ziaden defekt. Tmel bol od zaciatku maja do teraz este tekuty a len som dolial po jednej odmerke. Tlak drzi bez straty, odfuknutie nebolo ani pri nizkom tlaku a krkolomnom terene - no nejazdim velmi agresivne, takze niekto by to mozno dokazal vyzut
Pred tym som mal Kendy Excavator 2.3 60tpi kevlarova patka a zadne uz po 2 rokoch nedrzalo poriadne tlak a tmel uschol do 2 mesiacov uplne - guma plasta zrejme dozrela.
Kendy dosadali s hlasnym prsaknuti, ardenty sa skor na miesto do patky rafu zosuchnu. Nafukat ziaden problem nebol.
Od kedy som vyhodil duse mal som defekt len jediny raz, ked som prichol tesniacu zltu pasku zlomenou s*****u po pade - konar do predneho kolesa
bezdusaky jazdim asi 3 sezonu a len jediny raz sa mi stalo ze mi podfukol okolo patky a musel som nahadzovat dusu bezne rafky ale ust plaste
Nafúknuť sa dá veľkou pumpou ak má ráfik aspoň ako-tak dobrý profil, opätovné nahodenie po x-tisíc km tiež možné po menšom boji, neroztiahol sa tak že by som musel ísť na pumpu
Najskôr tmel NoTubes, potom prechod na No Flats Joe's Elite racer Sealant z dôvodu nespokojnosti s jeho správaním. Pár desiatok kilometrov s dušou – to bola taká malá katastrofa ohľadom správania (valivý odpor, celkový pocit), pritom tá duša nebola ťažká.
1988 km – defekt, klinec (obrázok 1). Po vytiahnutí vysoký tlak tmel neudržal, opatrne sa dalo prejsť ešte viac ako 10km domov. Oprava – najväčšia záplata z Longus sady na opravu defektov, drží cez 2000km v pohode.
4000 km – defekt, nejaký klinec (obrázok 2)? Fajnovo sa zarazil dovnútra, ostal v plášti (vo vnútri), klopkal tam a tak ako je vidieť na foto som ho až doma uvidel. Takmer 10km na nízkom tlaku domov, keď som prifúkol tak tmel to neudržal ako v prvom prípade.
Oprava – menšia okrúhla záplata, uvidí sa ako to vydrží (zatiaľ 380km).
Záver – pomerne veľké prepichnutie udrží No Flats Joe's Elite racer Sealant v tomto plášti len pri veľmi nízkom tlaku. Tmel vysychá pomaly, nerobí ježkov, je lacný a celkovo je to ozaj fajn voľba. Ani po tisíckach kilometrov sa nejako nedegraduje, fungoval aj pri jemnom nechcenom zriedení s vodou. Ten Specialized plášť je veľmi dobrá voľba na XC (a občas aj trochu viac), s dušou ho neodporúčam používať.
Problém by bol, keby majú diery pre niple okolo seba nejaký členitejší profil, ako napr. v tomto prípade http://www.bike-forum.cz/forum/wtb-i23-x-remerx-hurry.html#comment2170046 (ten druhý na tom obrázku) , kde by užšia nebola tak ľahko inštalovateľná a nebolo by to s ňou jednoduché, ak by sa to vôbec dalo.