Co sa "driftovania" tyka, hodne zalezi od povrchu a toho co mas obute, ale v podstate je to len
hra s taziskom. "Odlahcis" zadne
koleso na tolko aby stratilo grip a nasledne ten smyk kontrolujes tak aby vysledok bol vo "tvoj prospech". Okrem hybania taziskom si tiez mozes pomoct brzdami. Napriklad ostre pribrzdenie zadnou so slabo zatazenym zadnym kolesom ked si nahnuty v zakrute znamena skoro vzdy smyk zadneho. Nasledne podla toho jak ta vykruti si mozes k opatovnemu vyrovaniu pomoct jemnym pribrzdenim prednou alebo zadnou. Alternativne to moze skoncit tak ze sa ocitnes na zemi
Pri klopeni si treba v prvom rade uvedomit, ze cim viac sa chces naklopit, tym rychlejsie musis ist aby ta odsrediva sila drzala nad zemou a aby si sa dokazal naspat vyrovnat. V rovnych zakrutach je limitom spravidla grip. Ked ti smykne zadne koleso da sa to este ustat (vid vyssie), ak ti smykne predne vacsinou skoncis na zemi
. Ak je teren klopeny (klopenka) tak sa samozrejme snazis prejst zakrutu tak, aby
kolesa boli kolmo k povrchu v mieste kde prechadzas (v pripade jemne klopenej zakruty mozes naklopit aj viac ako len do kolma k povrchu). Z tohto dovodu smyk bezprostredne nehrozi a treba ist hlavne dostatocne rychlo aby ta odstrediva sila "tlacila do klopenky". Ostatne je uz len cvik a hra s taziskom.
//edit:
P.S.: zbytocne "flekovanie" poskodzuje traily, takze to neprehanaj.