Jo, je to ich bordel, aj keď to nemajú ako povinnosť zo zákona, snažiť sa aktualizovať údaje klienta. Od toho obdobia kedy akože vznikol nedoplatok pracujem u jedného zamestnávateľa 15 rokov, platby im chodia pravidelne. Stačí zdvihnúť telefon, poslať email a pod. Nie, oni radšej ***** na to. Pô ôsmich rokoch pošlu výkaz nedoplatku ktorý sa im samozrejme vráti kedže adresu majú starú. No a po 14 rokoch ťa už osloví exekútor ten nemá problém nájsť si adresu..
Ja som si istý že zmenu adresy som riadne nahlásil v roku 2007 tak ako sa má, buď tel. alebo listom. Moja chyba že nie doporučene, ďaľšia vec je že pani nevie kedy bola adresa zmenená na správnu lebo 2-3 roky dozadu už mali správnu ked som požiadal o ident. údaje k elektronickej karte.
05.12.2013 - 11:15:36
00
Veru bordel, v horšom prípade zámer.
Ja som svojho času zmenil bydlisko. Všetky doklady som si vybavil s novou adresou, okrem preukazu poistenca VZP. Riešil som to až po 10-tich rokoch. Keď som prišiel na pobočku, že chcem nahlásiť zmenu adresy, tak mi pani za okienkom oznámila milú správu, že mám dva nedoplatky spred 6-tich rokov (pri zmene zamestnania som sa neprihlásil na ÚP a mal som výpadok zopár dní). Vystavila mi hneď šeky a tým to zhaslo.
Mal som šťastie, že v tom období boli odpustené penále z omeškania, takže ma to vyšlo na cca 700 korún.
07.12.2013 - 06:28:48
00
keyboard_arrow_up