Ja používam dve duše, jednu klasickú, ktorú vložím do druhej rozstrihnutej pozdĺž z vnútornej strany a celé to vložím do plášťa. Niekto by mohol namietať na zvýšenú hmotnosť, ale to neriešim. Treba schudnúť. :-P
08.08.2012 - 23:45:47
00
Tak to by som radsej ten defekt lepil :D
09.08.2012 - 00:33:42
00
ak dostavate casto defekti tak si zoberte staru dusu a vloste ju z nutra plasta a potom tam dajte dobru duso mne fungovalo 2roki som nedostal defekt ak budu nieake otazky tak som na facebooku peter prazenica
05.01.2014 - 10:50:32
01
Mne pomohlo ked som zacal fukat na max tlak. Zatial som defekt nedostal (pred cca 6 ) ale treba pumpu s manometrom a nie od oka.
05.01.2014 - 11:16:26
00
Vacsine ludi pomohlo dusu vybrat.
05.01.2014 - 11:17:23
06
Presne tak, bezdušové riešenie je to najlepšie v prípade že je požiadavka aj na zachovanie výborných ostatných prevádzkových vlastností (na horský bicykel, v prípade bežného cyklistu čo intenzívnejšie jazdí). Komu nezáleží na valivom odpore, hmotnosti a trakcii ten nech si pokojne vozí podobné šialené kombinácie ako napríklad klasická duša a vysoký tlak, duša s tmelom, duša s ďalšou dušou atď.
05.01.2014 - 11:27:38
02
Je potrebný ráfik na na bezdušové plášte, alebo si kúpim Tufo, nahodím a vybavené? A ako je to s tlakom? Niečo mi prepichne plášť a napriek tomu sa tlak nezmení? Predstavujem si to ako v prípade pneu na auto. Len tam ťa tento systém neuchráni pred defektom.
05.01.2014 - 14:20:16
00
Ako píšu chalani. Odvtedy čo som na začiatku minulej sezóny vyhodil duše som defekt nemal. 90% som nemal klasické defekty, ale seknuté duše pri technických chybách. Toho som sa zbavil a tých pár tŕňov čo som chytil bez problému vychytá tmel.
05.01.2014 - 14:34:19
00
Napíš čo máš teraz a potom sa bude dať poradiť, rozpisovať všetky kombinácie sa mi nechce (niekde ich tu nájdeš). Je možnosť aj nechať pôvodný ráfik, dokúpiť potrebné veci a vhodný plášť. To je najlacnejšia možnosť, len je treba mať aspoň trochu dobrý profil ráfika a nech neuchádza v spoji a pod.
To aké veľké defekty dokáže tmel rýchlo zaceliť bez citeľného zníženia tlaku záleží od konkrétnej kombinácie plášť+tmel+tlak. Vo všeobecnosti si malé prepichnutia (tŕne napríklad) ani nemusíš všimnúť, pri väčších dierach a ľahších plášťoch uvidíš aj nejaký tmel a tlak môže citeľne klesnúť pokiaľ sa diera zacelí tak že bude ako-tak držať (väčšie diery/diery na blbých miestach treba doma potom nejako zaplátať lebo tmel samotný môže mať problémy pri zvýšení tlaku alebo deformácii dezénu). Alebo pri niektorých "neštandardných" najväčších dierach (prerezanie, veľký klinec) sa nezacelí vôbec a musíš nahodiť dušu.
05.01.2014 - 14:40:46
00
Ako predísť defektu? Odpoveď je ľahká. Viď. foto.

Prílohy:

asfdaf.jpg
asfdaf.jpg 63.85 KiB 3 thumb_up0thumb_down

05.01.2014 - 14:59:25
00
Ešte doriešiť prednú brzdu a môže si to vozítko dať patenovať :lol:
05.01.2014 - 15:18:47
00
keyboard_arrow_up