no sak toto, ze na to malo kto ma cas :) a kym nas nebude viac tak tam nepojdem :)
a preco chces ist rovno zo svk?
25.10.2013 - 21:13:27
01
Chcem proste začať na Slovensku, aby som si to odmakal do cieľa zo SVK, takú mám podmienku, podľa toho kde pojdem budem vyrážať buď BA, Žilina alebo Prešov. Ešte uvidím, ale ten Kolding dosť láka. Ja by som rád išiel aj viac, ale ja mám celý rok sezónu /hrám hádzanú/ a voľno mám iba nejaké 3 júlové týždne.
26.10.2013 - 17:33:54
00
ja som tiez rozmyslal ze by som cez leto niekam siel, avsak este som nikdy podobnu turu nepodnikol takze hladam neakych partakov/partacky. co sa tyka dlzky trvania tak mi to je viac menej jedno kedze som student a mam 3 mesiace prazdniny, takze mi vyhovuju 2 tyzdne aj mesiac alebo dva, cim dlhsi tym lepsie :D co sa tyka trasy to je vec dohody ale samozrejme skor na zapadne od slovenska. nebranim sa ani ceste vlakom, trajektom ale najlepsie si to odkrutit pekne sam. co sa tyka dlzky na den tak ideal do 200km a co sa tyka prespavania tak asi stany, lebo neake privaty by boli asi dost drahe :D takze ak ma niekto podobne plany a hlada neakeho partaka som tu :D
10.01.2014 - 01:00:03
00
No budem to tu sledovať a keď to bude niečo zaujímavé, tak sa snaď aj pridám.
22.01.2014 - 13:02:23
00
ja sa na "stare" kolena dam asi tiez na dialkovu cykloturistiku. tento rok chcem ist pokusne (nalahko a zatial len na MTB) KE-NR. Ak to pojde tak si zozeniem vhodnejsi bike (cross). Uvidim hlavne ako to bude s casom, lebo pri mojom vytazeni mi len tak-tak ostava cas na okolie Kosic.
22.01.2014 - 14:11:08
00
Ahoj. Ja sa tento rok, ak sa nevyskytnú neočakávané okolnosti, chystám okolo Čiech - 4 krajné body. Prvý nástrel je tak 15 dní, po 140Km.
25.02.2014 - 14:53:14
00
No ja už mám naplánovanú tú trasu do Benátok, asi sa pojde BA - Mníchov, z Mníchova dole cez Alpy do Benátok a odtiaľ najskôr vlak do BA a PO.
25.02.2014 - 15:01:04
00