lto Ano, ved to prave chapem pod pojmom konverzia.
Nechat povodne len kluky a kupit konverzny kit - obidva nove
prevodniky napr 36/22 s retazovou linkou 46,5mm. Aspon takto to ma FSA.
(obidva konverzne prevodniky su viac posunute doprava, len pri jednom posunutom by nefungoval index radenia
)
Ahaaa! Toto som nevedel, ze sa robia speci prevodniky. No ale ja aj tak pokukujem po novych klukach a 10kovej kazete. Prevodniky chcem jedine ocelove
A čo je strašné na 26/38? Ja som uvažoval nad 40/28. No niesom ešte plne rozhodnutý či ísť do prerábky, alebo nie. Malú 22z pílu som použil asi iba doma, nech nieje
reťaz zbytočne natiahnutá...Najčastejšie jazdím strednú 32. Veľkú využívam na presuny. Preto ma teraz táto téma prechodu z 3 na 2
prevodník zaujíma.
Odpoved je lahka. Proste jazdim 22/34 a vyhovuje mi to, ked k tomu pripocitam tucnejsie gumy a eventualne mozny prechod na 27.5" tak je proste jasne, ze ak mam vzadu 36, vpredu to holt chce 24 (menej nechcem, pokial sa da). No a 36tka .. staci, no. Ked chcem jazdit silovo, neni problem zaradit o stupne,dva tazsi prevod. Opacne to jaksi pri 26-28tke nejde
Admich to chod rovno na jednoprevodnik
lto vsak ty si chlap, tak 38/24 a 11/36 musi byt dost
No ale ani tu 24ku nejak som velmi nenasiel v ponuke, co som zbezne pozeral. 38ku som povodne chcel, ale nemali s nabehovymi hranami (ale to je asi vyse 6 rokov dozadu, tak dlho mam 2 prevodnik na Reignovi asi). Ale je to zbytocne, zistil som, 36tka je lepsia /ale dlho som to nejazdil, tak neviem uz tak celkom posudit/. Ono aj tak je 2 prevodnik dost ohlodana vec z hladiska plynulosti prevodov. Ale co, pomozem si ? Idealne by bol rohlof ne
retaz v strede ramu
2prevodnik riesim z jedineho dovodu .. rockring a zvysena svetlost pri prejazde terenom /no a este v zasade nemam velmi rad velku pilu v nohe pri noseni a podobne/. Dobre sa potom prechadza cez padnute stromy
Kriky a vetvicky mimo ciest mam poriesene pevnou osou na prehazke, uz len dopredu dat radlicu