mne osobne nie je jasne co znici cyklista iduci cez 5.stupen ochrany po cyklotrase alebo inej spevnenej ceste
zbytocne sa to nafukuje aj Vapenna aj Klokoc su tusim 5.stupen a vsetci tadial jazdime a nevsimla som si co sme znicili
mali by sa nasi ochranari pozriet na tu tazbu co sa v MK deje, aj ked nie je asi v 5. stupni ale co je vela to je vela
pridavam foto z dneska, vyrub nad trasou greenbike maratonu, takisto sa rubalo aj na Somarovi

Prílohy:

gb.jpg
gb.jpg 186.8 KiB thumb_up0thumb_down

05.03.2014 - 15:33:54
05
Tiež si nie som úplne istý "oprávnenosťou" tých rezervácii, resp. "oprávnenosťou" zákazu bajkovania na ich území, no nie som odborník. Každopádne si ale myslím, že ak tam tá rezervácia je, tak by sme ju mali dodržiavať.
V Rakúsku keď je tabuľka Schiebestrecke, tak všetci zosadnú z bajkov a tlačia. To len tu na Slovensku je taká móda už len z princípu porušovať predpisy a niekedy sa tým aj chváliť...
05.03.2014 - 16:15:21
00
stax: dobre, ze nevies, co sa deje mimo BA, s polovnikmi a inymi expertami. To by si bol este velmi vdacny za tieto malicke, ale naozaj malicke problemiky na Kobyle a lesoparku :( /a to sa ani zdaleka netyka len cyklistov/. A tam veru nie je ziaden Laco, ktory by natahal po lese (c) cka aj ked pravda, sem tam nejaki aktivisti nieco uz vykonali. Problem je taky, ze polovnici potrebuju v lese pokoj, ich obtazuju cyklisti a ina "haved". A prave (c) cka sposobili, ze tam zrazu jazdi plno ludi, kedze vacsina ludi nepojde tam, kde nie je znacenie. Takze paradoxne prave toto vyznacovanie moze sposobit problemy :) Ale tak, ci onak .. polovnikom je uplne fuk, ci niekto jazdi po rezervacii. Maju ine dovody a kto chce psa bit, palicu si najde.
V kazdom pripade, ja som nechcel napadnut samotnu podstatu moralizovania v tomto pripade, ostatne, napisal som predsa, ze som proti tomu, aby niekto ventiloval svoje porusovanie zakazu jazdenia priamo na fore :lol:

Ja to ale skratim, lebo takto tu budem pisat este dva tyzdne, co som tym myslel.