chcem sa opýtať ake plášte by ste mi odporučili na Meridu TFS 300 s ktorou jazdim XC, 60% cesta a 40% lahsi teren? viac -menej tvrdý a suchy povrch, a nech to ma cim nizsi valivý odpor aby som to mohol vypeckovat na asfalte aj bez prilisneho tlacenia na pedal. dik
Rozdiel medzi NobbyNic a RocketRon??? to je obrovský rozdiel. Ano, sú rovnako široké aj parametre, o to nejde. NN majú ovela agresívnejší dezén; vačšie štuple a redšie. Tie sú fakt do ťažkých podmienok, do riadneho blata. RoRo sú určené na XC, trail; na XC bike. NN sú skôr na AM alebo enduro. Kto jazdí XC a to 50/50 cesty/teren tak NN by bol fakt nezmysel.
Je to dosť individuálna záležitosť. Jazdil som vpredu NN Evo z roku 2008 na "light" XC (kto ma pozná vie, že svoj pud sebazáchovy nijako neznižujem) a spokojný som s ním bol len priemerne. Za tú cenu drahý šunt. Každému pasuje niečo iné...
MageZ a delarosa, ak jazdíte 50/50 asfalt a terén a jak aj vravíš, že blatu sa radšej vyhýbaš, tak NobbyNic určite pre vás nebude. Ten je vyslovene do tých najhorších podmienok, do velkého blata. To by ste mali ozaj zbytočne strašný valivý odpor a to naozaj na asfalte. Skôr potom RacingRalf alebo RocketRon. Tiež odporúčam concept ako ma Specialized, že do predu dajú o niečo agresívnejší plášť ako dozadu, keďže predné koleso sa lašie podšmykne a má aj menší odpor lebo je menej zaťažené ako zadné. Ja som na jeseň vymenil moje plášte WTB Nineline 2.0, boli už trochu zodraté a na zimu to chcelo niečo drsnejšie, tak som do zadu dal Specialized TheCaptain Control 2.2 a do predu Ground control 2.3 a som maximálne spokojný. Velmi dobre držia a valivý odpor nieje až taký velký. čo teraz nedávno bolo to nečakane dlhé sucho, tak to už bolo cítiť, že majú odpor. Citelne ťažie sa na nich šlo ako na tých Nineline. Zvažujem, že na leto si dám naspäť tie WTB Nineline, alebo si kúpim Continental XKing, možno RaceKing, ale tie už majú ozaj malý dezén. Predpovedajú súché leto, to sa drsnejšie plášte budú zbytočne drať. Potom na jeseň si dám znovu tieto Specialized.
Nakoniec som objednal Continental X-King dozadu, a Mountain King dopredu. Obe 2,2" ale ako citam, ze ake su uzke, mal som brat 2,4"..a Protection a nie RS... v obchode odkial som robil vacsiu obejdavku tieto verzie v ponuke nemali, tak aspon spotrebujem zasobu dusi, ked je pravda, co sa pise o castych defektoch.
Xking dozadu a mountain king dopredu, to je dobrá voľba. Aj ked medzi nimi je celkom velký rozdiel čo sa týka agresívnosti dezénu (vačší ako ja mam TheCaptain a GroundControl. Tá protection, teraz niesom si istý, myslím, že to je len ochrana bokov plášťa, to nieje vrstva proti prerazeniu na dezéne. Takže pokiaľ nejazdíš ozaj drsné traily, kde je veľa skál a reálne by si mohol škrabnúť boky plášťov o nejakú ostrú skalu, tak potom vpohode že más tie RS. O moc menej defektov na protection by si nedostal. Protection niečo pridá na váhe.
širka plášťa, tiež neviem ako to určujú. Tie čísla nemajú žiadnu univerzálnu mierku. Nezávisí to ani od značky, je to fakt o konkretnom modely plášťa; pre každý sú tie čísla iné a preto nieje dobre sa presne podla nich riadiť. Sestra si nedávno kúpila tie MountainKing 2.4, ked to tak porovnávam, zdá sa mi, že ten moj Specialized TheCaptain Control 2.2 je o nejaký ten milimeter širší. Otec zas má Schvalbe RocketRon 2.1 a ten je ešte trochu širší. Pritom by sa čakalo, že 2.4 bude výrazne širší od nich. Najlepšie je v predajni si pozrieť ako vyzerajú tie plášte normálne nahodené na kolesách na bicykloch a podla toho si vybrať. Teraz som pozeral tie Xkingy, tiež som chcel 2.2, ale videl som na jednom biku 2.4 verzie a len mierne vačšie sú od tích 2.2. Určite ten rozdiel velkosti nezodpovedá 0.2 palca.
XKing dozadu a MountainKing2 dopredu som jazdil, fajn kombinácia, ešte ju do sucha nahodím
Protection je vrstva navyše po celom plášti, nielen bočnica
Zároveň sú Protection plášte TLR
Ahojte, chcem kupit dopredu novy plast. Mal by byt rychlejsi s mensim valivym odporom ako sucasny kenda nevegal 2.1 (najvacsia hroza). Vzadu mam obycajnu drotovu verziu race king 2.2 no ten este nejake kilometre vydrzi (s nim som spokojny). Kedze v terene to nejako extra az nehrotim a dost casto jazdim aj po asfalte, tak hladam nieco na ten ucel. Co by ste mi odporucili?
Tak tak. Ine ocakavania ma clovek od plasta za ~40e ako od plasta za ~20e. Na lacnaku Kellyse so po uplnom zjazdeni semislickov z vyroby (prezili skoro 2500 km ) menil za Maxxis Crossmark 2,1", co su plaste zohnatelne za relativne nizsiu cenu. Samozrejme, ze su pomalsie ako semislicky, ale javia sa byt dost rychle na asfalte. Kamarat ich jazdi po Karpatoch a je spokojny, s druhym, co ich vozi tiez, som bol s v nedelu trochu po lesoparku pojazdit a nemal napodiv nejaky neprekonatelny problem ani v tych blatovych usekoch, kde sa Schwalbe NN 2,25" vedeli pretocit aj bez silneho zaberu do pedalov. Bavime sa ale o pohodovom jazdeni, nie preteky, riskantna jazda, alebo nejake dupacky. Javi sa to byt ako celkom pouzitelna volba na nenarocne jazdenie.
Maxxis Crossmark pouziva dost ludi aj na pretekoch a dlhodobo je to jeden z najpredavanejsich plastov od Maxxisu v tomto segmente, minuly rok ho vsak uz v oblubenosti/predaji dobehol Maxxis Ikon
Maxxis Crossmark pouziva dost ludi aj na pretekoch a dlhodobo je to jeden z najpredavanejsich plastov od Maxxisu v tomto segmente, minuly rok ho vsak uz v oblubenosti/predaji dobehol Maxxis Ikon
Dobre vediet, nejazdil som to v takych podmienkach. Ale uz aspon viem, ze smelo mozem zobrat Kellysa na maraton. Necakal by som ze "lacna" (teda skor "nie draha") pneu bude tak vychytena aj na pretekoch.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
presne tento, dajte prosim vediet
Nakoniec som objednal Continental X-King dozadu, a Mountain King dopredu. Obe 2,2" ale ako citam, ze ake su uzke, mal som brat 2,4"..a Protection a nie RS... v obchode odkial som robil vacsiu obejdavku tieto verzie v ponuke nemali, tak aspon spotrebujem zasobu dusi, ked je pravda, co sa pise o castych defektoch.
jj trail king je novy nazov , skusal som oba a proste nula nikde nic
širka plášťa, tiež neviem ako to určujú. Tie čísla nemajú žiadnu univerzálnu mierku. Nezávisí to ani od značky, je to fakt o konkretnom modely plášťa; pre každý sú tie čísla iné a preto nieje dobre sa presne podla nich riadiť. Sestra si nedávno kúpila tie MountainKing 2.4, ked to tak porovnávam, zdá sa mi, že ten moj Specialized TheCaptain Control 2.2 je o nejaký ten milimeter širší. Otec zas má Schvalbe RocketRon 2.1 a ten je ešte trochu širší. Pritom by sa čakalo, že 2.4 bude výrazne širší od nich. Najlepšie je v predajni si pozrieť ako vyzerajú tie plášte normálne nahodené na kolesách na bicykloch a podla toho si vybrať. Teraz som pozeral tie Xkingy, tiež som chcel 2.2, ale videl som na jednom biku 2.4 verzie a len mierne vačšie sú od tích 2.2. Určite ten rozdiel velkosti nezodpovedá 0.2 palca.
Protection je vrstva navyše po celom plášti, nielen bočnica
Zároveň sú Protection plášte TLR
Aj ked vacsina veci bude mat rychlejsi dezen s mensim valivym odporom nez ten Nevegal
Ak sa zmestim do 25eur budem rad. Nechcem uz setrit na zmesi ako pri race king.
Tak tak. Ine ocakavania ma clovek od plasta za ~40e ako od plasta za ~20e. Na lacnaku Kellyse so po uplnom zjazdeni semislickov z vyroby (prezili skoro 2500 km
Dobre vediet, nejazdil som to v takych podmienkach.