Obavam sa, z podla typu to budu pravdepodobne tie "plechove" lisovane kotuce, o ktorych som pisal na zaciatku temy
www.fa-technik.adfc.de images.jensonusa.comtie nebudu poriadne brzdit nikdy...
budem sa snazit to zhrnut strucne...
ako zistis ci su to frezovane alebo lisovane kotuce sa da velmi lahko...
lisovane kotuce: material je valcovany plech, ma inu pevnost (a tepelnu roztaznost) v priecnom ako v pozdlznom smere.. ostre hrany na okraji su iba na jednej strane... raznica vystrihne (tlaci) kotuc z jednej strany... tu je len priblizny obrazok
www.ksp.tul.czstaci prstami siahnut na kotuc a hned je to jasne..
farba je taka mdla sedo matna
a funkcnost ... nebrzdi a pri extremnom zahriati sa kruti
frezovane kotuce: material je odlievany ingot narezany na tenke platky a z toho sa frezuje vysledny tvar kotuca... material je homogenny a teda sa pri zahriati nedeformuje...je ovela pevnejsi a vsetky hrany kotuca su ostre na dotyk, pretoze su frezovane kolmo na kotuc, material je lesklejsi a niekedy je na nom vidiet aj stopy po bruseni
media.performancebike.comtakze ak nie su poriadne kotuce nebudu nkdy poriaden brzdy...