zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ja som pisal vseobecne odporucanie a nerozpitvaval to do detailov. Ak to chceme pitvat, tak omnoho dolezitejsie nez rafiky su konkretne pouzite plaste (aj priemer ich pätky a jej material), hrubka duse pouzita pre ghetto upravu a samozrejme hmotnost jazdca a jeho jazdny styl. Inak povedane, kazde ghetto riesenie je individualne a niekedy mozu stacit v pohode aj tie 2 bary, ale hadam tu teraz nebudeme zovseobecnovat, ze kazdy moze jazdit ghetto na 1,5 bare? Takze kazdy jazdite tlak, aky uznate za vhodny. FiLusovi to pri 2 baroch povolilo, tak nie je o com diskutovat a mal by tlakovat aspon 2,5 baru a bodka.
inspiracia bola z clanku http://www.mtbiker.sk/clanky/6969/konvertujem-na-vieru-v-bezdusovy-system.html
predny plast : https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/trailking_en.html
zadny plast https://www.conti-online.com/www/bicycle_de_en/themes/mtb/MountainKing_en.html
oba su verzie 29x2,2 protection a teda TLR , rafiky su obycajne , diery na niple som prelepil dvoma vrstvami izolacky z elektro a na to natiahol dusu z 26ky rozstrihnutu pozdlzne , ale tak aby ventil ostal ( v clanku autor ventil vystrihol a nahradil ho inym , co sa mi nezdalo moc elegantne , na druhu stranu moze ventil lahko nahradit ak sa poskodi , uvidime casom )
dolial som joe´s elite racer sealant a kompresorom na pumpe sa nafukli bez problemov na prvy pokus , doma s pumpou bez sance a tyzden som cakal na skusku kedze vonku bolo hnusne ,
nakoniec skuska bola marikovsky maraton
dnes som skusil po ceste 52km do prace a nazad v pohode sa dala dat priemerka 25-26km ktoru som daval aj na schwalbe smart sam , a to este bolo luxusnejsie jazdenie na 2atm krasne bez ootrasov takze da sa na tom prejst aj asfalt za cenu minimalneho narastu odporu
p.s. hned po nafuknuti kedze som nevidel bublinky ani unikajuci vzduch ma napadlo a bude to tesnit ?
btw viete niekto kde by som zohnal nieco taketo http://weldtite.co.uk/reviews/view/cycle-tubeless-tyre-outside-repair-kit-tom-downie ? v pripade ze by to tmel nechcel zatesnit nerad by som vyfucal niekde v lese