Pridam svoju skusenost s reklamaciou a pristupom Canyonu (SK a CZ zastuprenie): 26.6. som informoval Tomasa o zavade na prehadzovacke (SRAM X01) s popisom, ci nemali uz podobny problem (cvakanie pri pohybe zadnej stavby a nasledne retaze) a ako to riesil, ak ano. V ten isty den odpisane, ze s problemom sa este nestretli, pricom je na mne, ci
prehadzovacku poslem na reklamaciu alebo si to skusim dat vyservisovat (o zaruku nepridem).
Kedze je sezona a nechcel som cakat, dal som to znamemu servisakovi, nech sa na to pozrie. Podozrenie bolo, ze je problem s trecou spojkou (ta suciastka, ktora drzi retaz napnutu aby nebuchala o zadnu stavbu). Znamy bol rad, ze si to moze skusit konecne otvorit
, po zakroku sa vsak problem neodstranil - vyzeralo to na pnutie v mieste znitovania.
Nasledne 2.7. som informoval Tomasa, ze problem sa neodstranil a budem posielat
komponent na reklamaciu. Hned na druhy den prisiel kurier na miesto a v case, ktory som si urcil.
Dnes, 11.7. mi pisal Tomas, ze reklamacia bola vybavena vymenou komponentu a mam mu napisat, kde mi ma prehadzovacku poslat.
Jednoznacne skvely pristup bez akychkolvek problemov, pricom som mal malu dusicku, ci sa reklamacia podari, kedze pri odmontovani prehadzovacky z bicykla sa zavada vobec neprejavila, bol tam taktiez maly kusok odlomeny zrejme od narazu letiaceho kamienka a znacne viditelne znaky po servisnom zasahu.