Zdravim .. tak kedze sa chystam do BA dufam ze na 5 rokov tak by som rad vedel ci tam studuju nejaky Bikery. Ja idem na FEI konkretne - Automobilova elektronika. Mate cas do 8smeho sept dat o sebe vediet
ja som SJF STU.. jo jest strojarina.. bracho na FEI skoncil po semestri, ale ide k nam na strojarinu takze dalsi SJF STU.. a kamos je na stavebnej, takze cela ChupacabrA je STU
FIIT STU, ale zatial som sa neodhodlal vziat bike do Bratislavy
Niekto je tu kockaty Tak nato by som si ani po mature z Sj,Aj,F,M a Inf na ciste netrufol snad prezijem 1semester na FEI
a bike sa tam brat nechystam
Malo by to vobec zmysel ?
snad prezijem 1semester na FEI
Záleží. Keď ideš len skúsiť jeden semester tak si bike zober, jazdiť tu je kde. Ak ideš tú školu aj dokončiť, tak tiež. Lepšie sa zúriť v lese ako vypínať pri chlaste.
Tak ja by som tu skolu rad aj dokoncil Na 8rocnom som mal M,F 1-2 tak dufam ze to tam nieje az take brutalne ako sa hovori
A bude este niekto z Vas byvat na MLADOSTI ?
Tak ja by som tu skolu rad aj dokoncil Na 8rocnom som mal M,F 1-2 tak dufam ze to tam nieje az take brutalne ako sa hovori
ha-haaaaa! chlapec si veri zato ze mal z F 1-2. pockaj na fyziku s valkom, kamarat. kedze ides na AE tak ta neminie. tam teprv zistis co je to fyza
Tak sa hlasim aj ja. Idem na FEI - Aplikovana informatika, byvat budem na Mladosti tak sa hadam stretneme. Nad bajkom uvazujem aj ja, no najprv sa tam zabyvam a potom sa uvidi.
Inak nevies ako je to s platbou za intrak? V papieroch este z jula bolo ze musime zaplatit do 20. augusta a niekde na stranke som zas nasiel ze sa plati az po zapise. Tak som s toho jelen.
ja som v tom, ze treba zaplatit do 15.8.ale ako variabilny symbol mam uviest nejake cislo, ktore mi este nebolo pridelene, tak som z toho jelen:)dajak bude.a bke tiez neber hned na zaciatku az kus neskor.