mne sa stalo na novom schwalbe ultremo zx, ze ho akoby skrutilo do takeho s-ka , ziadna trhlina ani poškodenie len ho zvrtlo a to som si nastastie vsimol v zjazde ked mi poskakovalo koleso, tak som podhustil a uz len dosiel domov.
21.08.2014 - 16:45:15
00
plášť má cca 3 mesiace. hustím na 8bar, bike je v dome, izbová teplota 22-23. čo sa týka priameho slnka, jedine počas jazdy... kontrolujem to po každej jazde...

3 mesiace? Takto jemne dopraskaný mám 5 rokov starý (kúpený) plášť. Použitý niekoľko mesiacov, potom dva roky a niečo čakal doma pod posteľou a teraz ho druhý rok jazdím. Po ruku žiaden tak nevyzeral ani keď bol staršieho dáta výroby. Čo je to za typ?
24.08.2014 - 23:03:10
00
michelin pro3 race. Ale kašlem na to, jazdím, cez víkend padla stovka a nič.... V týždni prídu nové Vittorie, prezujem a neriešim...
25.08.2014 - 09:22:04
00
Nestalo sa vam pri galuskach, ze pomocou toho plastoveho kluca, ktory je bezne pridavany k tmelom ste uvolnovali ventil a kluc sa vam pretocil? Nasledne je uz nepouzitelny.
Nepoznate nieco podobne ale v nejakej kovovej verzii? Ventil som uvolnoval po defekte, ked som nalieval tmel. Vdaka za postrehy a skusenosti.
29.09.2014 - 11:25:08
00
http://www.velohanak.cz/506-doplnky-ust/3384-klic-na-ventilek-notubes/
29.09.2014 - 13:16:53
00
http://www.funes.sk/kluc-na-ventilky-parktoolkluc-na-ventilky-parktool-product_id=4318s
29.09.2014 - 13:20:26
00
Zatiaľ som na galuske opravoval defekt len raz pomocou Tufo Extreme tmelu. Úprimne - neviem si predstaviť, že by som bol schopný vymeniť galusku počas výjazdu, takže ten tmel mi príde ako jediné použiteľné riešenie na opravu defektu v "teréne".
K tej oprave tmelom - nechal som si poradiť od skúsenejšieho kámoša a tmel som dostal priamo do miesta defektu najväčšou lekárskou ihlou, ktorá sa dala pekne nasadiť na flaštičku s tmelom, čiže som to nerobil cez ventilok.
Ďaľšia vec je, že keby si mal vysoké ráfiky a musel teda použiť nadstavce na ventilok ako ja, tak by sa ti ľahšie odskrutkoval ten nadstavec ako samotný vetilok (ten by si mal v nadstavci).
PS: Nakoniec som aj tak galusku vymenil, pretože už nedržala po oprave tmelom tlak.


Naposledy upravil mars dňa 29.09.2014 - 15:52:21, celkovo upravené 1 krát.

29.09.2014 - 13:52:18
00
No o tom som pocul tiez, ze ked ten ventilcek dotiahnes prisilno tak je celkom problem odskutkovat. Ja som pri tom znicil prave ten kluc, tak som to v pohodli domova bez problemov poriesil kliestami... no ale na vyjazd si ich bravat teda nechcem :) Inac ten napad s ihlou je celkom fajn.
29.09.2014 - 13:56:27
00
Ja som dnes tento zadný (Continental Ultra Sport "drat") menil za Con. Ultra Sport2 kevlar (17,50 € zo :sun: cycle). Vzdržal 6200 km a myslím, že s jedným defektom.

Prílohy:

20140929_163735.jpg
20140929_163735.jpg 624.46 KiB thumb_up0thumb_down

29.09.2014 - 19:38:39
01
Mne aj Rubena 28" 622x23 V 80 drzi ako kliest, uz okolo 6tis km bez defektu. Za 7E. Fukam 8atm
30.09.2014 - 10:24:09
01
Neviem si predstaviť na kolesách nič ideálnejšie ako plášťovky TUFO, porovnávať ich jazdné vlastnosti s akýmkoľvek plášťom je zbytočné.
30.09.2014 - 20:42:10
01
a čo galusky tufo? :)
30.09.2014 - 20:48:58
00
Vie mi niekto vysvetliť, ako fungujú pláštovky a ich výhody pred galuskami a pláštami? Nevýhody?
30.09.2014 - 21:32:52
00
ja som pogooglil a je to asi takto, že plášťovka je vlastne galuska na obyčajný ráfik, pretože na galusky sú špeciálne ráfiky. plášťovky sa hustia na väčší tlak, tým pádom majú menší valivý odpor a inak u nich platí v podstate to isté čo u galusiek, defekt riešiš tmelom... atď
30.09.2014 - 22:19:25
00
aha čiže ak správne chápem je ich tiež treba lepiť na ráfik?
30.09.2014 - 22:25:43
00
keyboard_arrow_up