Je tam nejaký taliansky rafik, ale neviem presne. Nemám Ten bicykel momentálne pri sebe.
Čo sa týka tých vzpier a F1 vs F12 - to preklenutie cez hornú trubku je časte, ale nieje pravidlom. Videl som velmi vzácne F1 bez preklenutia z Colombusu SLX ( https://www.flickr.com/photos/veloretro_cz/4466816594 ) ale aj obyčajné s preklenutím. Asi podla určenia a požiadavok budúceho majiteľa....

tu su F1 z 70r. - 80r.
https://www.flickr.com/photos/veloretro_cz/5515847358
https://www.flickr.com/photos/veloretro_cz/4652840756
https://www.flickr.com/photos/91409885@N06/8296409891
19.11.2014 - 21:00:04
00


Ten prvý a druhý sú len F8 - na pätkách vidiel majú navárky na blatníky. V 70-tych rokoch na F12 a F1 návarky určite neboli, to boli už čisto pretekárske bicykle. Keď sme robili so starších rámov zimáky, tak sme mali problém s uchytením blatníkov...
Ten prvý je možno urobený retro a preto má klinkový stred, ale začiatkom 70-tych rokov boli F1 výhradne na Campe.
Samozrejme, že niekedy v 60-tych rokoch, alebo potom neskôr v 80-tych rokoch boli iné spôsoby robenia rámov, charakteristických úprav a rozlišovacích znakov.
19.11.2014 - 23:58:43
00
Su to F1, treba len rozlišovať.

F1
F1 Special
F1 Super Special

k tej F1 - Byla vybavena domácím materiálem, měla české ráfky, české přehazovačky, přesmykače, středy, brzdy, zkrátka nic ze světa. Rámy se stavěly z českých trubek, ve větší míře z levnějších se švem, méně bylo těch bezešvých nezeslabovaných L-Roll. Jejich pevnostní parametry v některých ohledech i překonávaly pevnost trubek Reynolds, třeba i zbytečně, ale v pružnosti zůstávaly za nimi. Aby vyhověly požadavkům, byla jejich síla větší než u zahraničních trubek jiného složení, a byly tedy těžší. Také cena rámu z trubek beze švu byla vyšší než rámu z trubek se švem.
Nešlo jen o kvalitu materiálu, ale také o geometrii rámu. Ta se nastavovala na polohovadle, a to prakticky v úhlech, které se nedaly měnit. Spojky se tvarově neupravovaly, koncovky na vidlicích byly delší, rozvor kol také, do prostoru mezi rám, resp. mezi vidlici a kola se musely vejít blatníky na zimu. atd...

http://www.bike-forum.cz/forum/jak-poznat-ram-favorit-f1.html
20.11.2014 - 08:10:15
00
Je to možné... Ale v rokoch 69-75, keď som chvíľu jazdil a potom sa motal okolo cyklistiky, sme to rozoznávali tak ako som písal vyššie. Katalógy neboli a poznali sme len to, čo sme videli.
21.11.2014 - 20:53:33
00
Dobrý deň prajem potreboval bi som zistiť značku bicykla na mufniach mam logo srdca a na vidlici gipiemme ,neviem zistiť znacku ,dakujem za odpoved
08.02.2015 - 14:13:48
00
mozno " de rosa" http://bit.ly/1KFbg9w
alebo "de bernardi" http://bit.ly/1zNZir9
mozno Gangl, Benotto, Wilier
keby si dal fotku lahsie by sa to tipovalo...
09.02.2015 - 11:07:07
00
wilier to určite nie je... Má ďaleko od srdiečka. To skôr tá De Rosa alebo De Bernadri

Prílohy:

wilier logo.png
wilier logo.png 1.99 KiB thumb_up0thumb_down

09.02.2015 - 20:47:30
00
ide niekto? http://www.bikefestival.at/
08.04.2015 - 22:52:30
00
Idem. Zaujíma ma hlavne ta Vintage časť.
09.04.2015 - 15:00:49
01
prosim vas neviete co je toto za ram? je to eska? ak hej aka? http://www.theoldbike.com/product/blue-bike/
05.05.2015 - 20:47:33
01
Toto Eska nebude, jestli se nepletu tak tento typ ramu sa v nasich koncinach nerobil. Zato na zapad od nas celkom hojne, v Rakusku myslim Puch, videl som aj francuzske a talianske. Moja manzelka ho ma pod znackou "Aldo Caldenazzi". Myslim ze tento typ ramu ma aj svoje vlastne meno, mal o nom clanok Modrofuz na starych strankach, ale uz su davno fuc
05.05.2015 - 22:47:54
00
ok dik za info
05.05.2015 - 22:54:03
00
Inak neskutocni vychcanci co sa tyka toho shopu. Trosku to prehanaju s cenami. A samozrejme pre istotu ziadne informacie o prevadzkovatelovi...
06.05.2015 - 13:54:58
00
najprv som sa potesil ze jaky super obchod som nasiel a chcel som to dat aj do temy o obchodoch ale ked som si preisel celu stranku tak som pochopil a vykaslal sa na to..
06.05.2015 - 14:31:29
01
Vsak prave - aj ja najprv :) a potom :(.
06.05.2015 - 14:35:49
00
keyboard_arrow_up