Force+Attack mi vydrzali cca 4-5000 km :) potom zadny KO, nevyhoda je ze ich navzajom nevymenis kedze su presne urcene na zadne/predne koleso ovela lepsie u mna GP4000S, po 5000km ficim bez problemov dalej (sice zadnemu som teraz nalozil na trenazeri viackrat a tam sa trocha osuchal, tak uvidime)
kazdopadne pri mojej vahe +- 80kg ratam zivotnost plasta 5000km ako "benchmark", vsetko co je nad je uz len plus :)
15.12.2014 - 09:25:59
00
Aky je rozdiel v jazden na 23 a na 25,
24.12.2014 - 01:04:29
00
ja som mal plaste 23mm a teraz mam plastovky 25mm a jazda je ovela pohodlnejsia a celkovo lepsie drzia na ceste. takze hlavne v zakrutach som istejsi. ten dobry grip je ale aj otazka znacky, plastovky mam Tufo. a clovek by neveril ze bude az taky rozdiel medzi 8 a 9 barov tlaku. 9 barov na tej 25-ke ju robi idealnov na nase rozbite cesty. neviem si predstavit 10-12 barov, take tlaky su snad len na preteky :) lebo inac to musi byt riadny kostotras :D
24.12.2014 - 11:14:21
00
Prave som obul galusky conti competition 25.zatial dobre dojmy.fukam to kvoli komfortu na 8.5 bar.mal som to aj na 12 ale touz bolo moc tvrde
04.01.2015 - 17:27:58
00
Zdravim,chcel by som poradit,pri jednom vyjazde som dostal dva defekty na prednom kolese,mozno to bola nahoda,mam maxis 700x23c,poradte mi ine plaste,ktore su odolnejsie proti defektom,dik.
09.01.2015 - 10:29:45
00
http://www.tifantex.sk/fotky3314/fotos/d__vyrd11_669ponco-AZTEK-zlte-detail.jpg - tento plast defekt nedostane

schwalbe ultremo odporucam, jeden za sezonu
09.01.2015 - 11:12:11
00
Dik,ktore su lepsie ultremo alebo durano?
09.01.2015 - 11:27:20
00
durano vydrzi toho viac. lepsia ochrana proti defektom a urobis na nom aj viac km ako na ultreme
09.01.2015 - 11:45:10
01
ultremo je tak na 3000 km..tuto sezonu som to jazdil a zadny plast bol uz potom zjazdeny a nachylny na defekty
11.01.2015 - 22:54:44
00
Chalani cim davate dole lepidlo od galusiek na carbon rafikoch. Mate nejaky grif ci kupit rovno tufo odstranovac? Dik za radu
24.02.2015 - 11:24:56
00
Ja som ho minule zoskrabal priborovym nozikom, ale robil som to viac menej z dlhej chvilu, lebo som mal chripku a jazdit sa nedalo ist :D, malo by to ist ale aj opatrne klasickym technickym benzinom.
24.02.2015 - 11:32:00
00
Lepidlo z rafkov netreba dávať dole - len keď dobre nedrží... Lep na lepe drží lepšie ako na ráfku. To znamená skúsiť trochu oškrabať a keď drží, nechať tak, nedávať silou-mocou dole. A v žiadnom prípade nepoužívať žiadne odstraňovače! Niečo z neho sa odparí, niečo ostane na ráfku a tam už nový lep nebude dobre držať. Tých 5 g starého lepu nie je až také ťažítko.

Ja síce v súčasnosti používam pásku, ale takisto, keď mi z nej kúsok na ráfiku ostane, alebo niečo z lepu z pásky, nesilím odstraňovanie - páska na páske (alebo lepe) bude držať lepšie ako páska na ráfiku.

Pri lepení musí ísť na ráfik len tenká vrstvička lepu. Viackrát treba natrieť textilnú pásku na galuske. A keďže viackrát, tak tiež len tenké vrstvičky. Páska musí byť dobre nasiaknutá a preto to treba opakovať niekoľkokrát. Nie jednu hrubú vrstvu! Keď je na galuske posledná vrstva, treba natrieť ráfik, nechať zavädnúť a nahodiť gulusku na ráfik. To je dôvod, prečo používam pásku - je to rýchlejšie... A najmä čistejšie, nezababrem si prsty a všetko okolo od lepu a pri nahadzovaní sa od lepu nezababrú bočnice galusky.
26.02.2015 - 21:42:03
01
Vdaka JoKo za odpoved. Ono to ze novy lep "aktivuje" stary viem no rad by som pouzil pasku. Skor mi ide o to ze som kupil jazdenky kolesa a toho lepu je tam pomerne dost. Takze dam dole len tie "hrudy" a necham jemnu vrstvu toho lepu a paska bude v pohode?
26.02.2015 - 23:01:26
00
sam vies ze idealne je to ked je to ciste tak naco sa pytas...
27.02.2015 - 15:51:40
00
Tak to mi je jasne ale pokial tomu nebude vadit mensia vrstva tak nema vyznam sa s tym babrat dalsie 2h. Lebo davat to dole je cisty mordor.
27.02.2015 - 17:21:43
00
keyboard_arrow_up