Suhlasim, ze compact riaditka mavaju vacsinou mensi drop a reach. Ale compact tvar nie je postacujucou podmienkou pre mensi drop a reach. Ano, vznikli kvoli ergonomickejsiemu tvaru, ale cisla zavisia aj od vyrobcu a modelu. Chcel som tym len pripomenut, ze su compact riaditka s mensimi drop a reach, ale aj vacsimi, teda s podobnymi k ostatnym tvarom. :)
13.01.2015 - 22:40:30
00
sedi vec
13.01.2015 - 23:12:07
00
janherich, integrovane radenie do brzdovych pacok nieje zalezitostou poslednych rokov, ako v pripade kompaktnych riaditok. Imho uchop bol vzdy vecou ergonomie jazdy (jazda do kopca - horny uchop, jazda z kopca/rovinka - vacsinou dolny uchop). Skor by som to videl, tak ako poznamenal Slobodaj, ze kompakty vznikli prave kvoli vacsej popularite cestnej cyklistiky a s tym suvisiaci stupajuci pocet potencionalnych zaujemcov. Taktiez to ma co to s vyvojom geometrie ramov a pre amatera je jednoducho mensi drop pohodlnejsi. To ze k tomu presli niektori profici moze byt obdobne z ergonomickych dovodov a to ze niektori profici sa vratili ku klasike vidim zase z praktickych dovodov. Nakolko proficyklistika sa uz dnes ubera skor cestou znizovania aerodynamickeho odporu, kedze vahove limity UCI nie je problem pokorit, vnimam vacsi drop ako aerodynamickejsi, vzhladom k nizsej polohe cyklistu a teda nizsiemu odporu. U vrcharov ako Contador to moze byt aj kombinaciou ergo-aero faktorov, nakolko su obvykle nizsi a trend je skor ist do vacsej velkosti ramu, kde mas vacsiu moznost prisposobovat ergonomiu posedu.
14.01.2015 - 14:27:34
00
Myslim ze tvoja posledna veta nie je spravna. Poslednej dobe sa jazdia male ramy s dlhymi predstavcami. Poniektori az 140 mm. Staci pozriet zopar foto a videii kde pri pohlade z boku spicka kolena vo vodorovnej polohe kluk dosahuje takmer uroven hlavovej tubky ramu. Zamozrejme je to individualne. Urcity cas som to sledoval ked som sa rozhodoval aku velkost ramu kupit.
14.01.2015 - 14:47:45
04
jj velke ramy uz neletia, ale ako si napisal je to individualne
14.01.2015 - 15:51:01
00
Uz sa to crta :)

Prílohy:

DSC_0009.jpg
DSC_0009.jpg 354.32 KiB thumb_up0thumb_down

DSC_0012.JPG
DSC_0012.JPG 433.39 KiB thumb_up0thumb_down

15.01.2015 - 11:00:03
018
ToPaS: Krasa, velke plus za campagnolo, k talianskej Kuote sa obzvlast hodi. Akurat pozeram, ze shiftery mas 11s a kluky 10s, nebude to robit problemy ? Naopak je to v pohode (frajerka ma 11s athena kluky na inac 10s starom recorde titanium), ale mal by som obavy z radenia 11s systemu pri pouziti 10s kluk.
15.01.2015 - 11:24:20
00
Ked som kupoval tu sadu tak som tiez pozeral ze preco ponuka predajca v 10sp sade 11sp radenie. Ale na moje pocudovanie to radenie je 10sp.Vsetko funguje super. Je to vraj nejaka edicia co sa ani volne nepredavala. Mam to od seriozneho predajcu cize pohoda :)
15.01.2015 - 11:29:54
00
A popisy na radiacich pakach sa kam podeli?
Kolesa das ake?
15.01.2015 - 12:01:59
00
Na pakach niesu a na riadlach su len to nevidiet pre radenie :). Kolesa uvidime podla toho kolko bude zvysnych penazi ale urcite to nrbude carbon. Nepretekam a na nase cesty je to zbytocny luxus.
15.01.2015 - 12:05:18
00
Na pakach niesu a na riadlach su len to nevidiet pre radenie :). Kolesa uvidime podla toho kolko bude zvysnych penazi ale urcite to nrbude carbon. Nepretekam a na nase cesty je to zbytocny luxus.


Pytal som sa iba na paky,
keby si tie paky niekedy predaval a boli by v dobrom stave(vizual +funkcnost) urcite sa mi ozvi,
Dik
15.01.2015 - 12:10:27
00
zatial nema chybu , len to nepokaz !
15.01.2015 - 12:11:05
00
Z tejto montážnej linky vzíde niečo pekné. :-!
15.01.2015 - 16:50:05
00
Ak vela nebrzdis, h plus son by tam sli
15.01.2015 - 17:41:45
00
Na pakach niesu a na riadlach su len to nevidiet pre radenie :). Kolesa uvidime podla toho kolko bude zvysnych penazi ale urcite to nrbude carbon. Nepretekam a na nase cesty je to zbytocny luxus.


Hodili by sa ti tam campagnolo shamal mille
15.01.2015 - 20:55:59
01
keyboard_arrow_up