tie
kolesa su tam ako vino. XRka s prehladom zvladaju trailove jazdenie s rozumnym hopkanim (nie 5m dropy) - na 140/125 zatial ziadny problem. a kym sa lubo ozve s jeho uvahami o vahe - jazdi ich aj spolubiker co ma o 20kg viac ako ja...
Ok, tak sa ozyvam
.. neviem ake to su kolesa, ostatne ja jazdim XCrafik tiez a okrem toho ze uz praska vo vnutri (klasicka choroba mavicov) mu nic nie je, skor je to o vyplete. Ale ine som chcel .. neviem, ci ste posunuli uz level jazdenia inam, ale doteraz co som videl, ze jazdite, tak nie je ani AMko
Stale je to len XC jazdenie .. ja ostatne, ak nepocitam obcasne prejazdy rozmlatenych zvaznic jazdim cca tiez len XCcko, maximalne tak sa pokusam o trail, ale to je zase nenarocne na hardware, pokial nie su privelke sutre, kde hrozi rozbitie rafku, alebo prehazky, kedze to nie je vo velkych rychlostiach...spustanie sa 50km/h po hladkych karpatskych chodnikoch a obcasny skok z nejakej malej prekazky, ci ze koren nie je ani AMko .. je to len obycajne XCjazdenie po lese akurat asi pohodlnejsie...
Znovu sa budem opakovat .. a spomeniem aj
romanx, ktory to videl tiez ak si este pamata Viktora a jeho prihodu.. enduro jazdenie je, ked to vezmes po T601 z MonteAltissimo na Lagu v 30km/h .. co znamena, chranice, integralu, tucne podhustene miniony, atd. .. a tam by si (kvoli namahe v rychlosti) taketo kolieska (ak by si nebol fakt dobry jazdec, ktory priam levituje) nastiepal na spaliky velmi rychlo vratane ramov a z plastov by boli akurat pasiky na vypletanie vnutra
prilby Rozdiel medzi DH a EN je akurat v tom, ze DH je pripravena trat so skokmi, EN skor prirodna trat. To nie je moj nazor, proste takto sa to profilovalo v case, ked vyrobcovia este nevedeli (okrem svetlych vynimiek) co je 29er... dnes je EN
bajk cokolvek, co ma vacsie gumy ako 2.1" a zdvih 150mm, ale sak nech si kazdy nazyva bajk ako chce, kludne nech si na tom vozi hocaj Furious Freda a
prehadzovacku vpredu
Ale pokial nebude kazdy chapat jednotne co-je-co, tak dovtedy sa v diskusiach budu zbytocne ludia hadat