Haluz je, ze nove hlinikove Capry maju ram sice hlinikovy, ale zadna stavba je zda sa rovnaka ako na krabonovom, t.j. retazove vzpery hlinik a sedlove vzpery karbon :D
16.02.2015 - 11:34:54
00
tusim ze YT to odvovodnilo tak,ze zadna stavba casto dostane nejaku supu od kamena a kadecoho co este odlieta od kolies a preto ich robia z AL

Toto ma zaujima, ze vyrobca odovodni zadnu stavbu z hlinika kvoli odletujucim sutrom a zase niekto tvrdi, ze rozbity karbon nie je problem, ze sa to opravi. Ale asi je rozdiel hruba trubka v 3uholniku a tensia na zadnej stavbe ?
16.02.2015 - 11:41:28
00
Tam hlavne asi ide o to miesto zadnych capov. Tie uchyty v ktorych sa tie diely spajaju by sa asi mohli lahko poskodit. A kedze sa to tam hybe nemas to ani ako zakryt ochranou.

//edit: Aj Trek to robi podobne napriklad u Remedy okrem najdrahsej verzie. Specialized tiez robi zadne stavby radsej z hlinku.

Prílohy:

p4pb11363501.jpg
p4pb11363501.jpg 119.03 KiB thumb_up0thumb_down

16.02.2015 - 11:48:24
01
Toto ma zaujima, ze vyrobca odovodni zadnu stavbu z hlinika kvoli odletujucim sutrom a zase niekto tvrdi, ze rozbity karbon nie je problem, ze sa to opravi.
Karbon opravis ale je dost mozne,ze by si ho musel reparovat skor ako AL stavbu.Tak mozno z hladiska vydrze je AL lepsia volba.
16.02.2015 - 12:15:36
00
Trek to robi aj na FuelEx 29, len top verzie (9.9) maju full carbon. Niekde som cital ze na Camberoch castejsie praskali carbonove zadne stavby, mozno to je dovod preco maju nove modely hlinikovy zadny trojuholnik. Niektore biky maju velmi tenke vzpery, necudujem sa ze ich robia radsej z hliniku pri lacnejsich verziach. Na zvysenie pevnosti treba vacsiu hustotu vlakien a viac vrstiev, co navysuje cenu, tak to robia len pre top modely.
Ferisko, podobne to ma aj Marin, po celohlinikovych modeloch ma modely kde je zadna stavba z carbonu a predny trojuholnik z hlinika (Vison a Attack) a len top model je cely z carbonu.
16.02.2015 - 12:32:42
01
aj Giant to tak ma ale zas ked si pozriem toto video tak nevidim dovod preco carbon nepouzit :D

Pinkbike Visits The Santa Cruz Test Lab Video thumb_up0thumb_down

a tu je jedna zaujimava oprava ramu

Carbon Fiber Bike Frame Repair UNDER $30 - DIY How To - Specialized S-Works Tarmac thumb_up0thumb_down
16.02.2015 - 12:38:23
00
Ked som si pozrel tie videa hned sa mi bude lepsie spat:) Podla mna je to skor kvoli cene ako tým veciam co ste hovorili hore. Spolieham nato ze tieto nové technologie na výrobu Karbonových ramov uz vydrzia viac ako hlinnik. Skoda ze neexistuju nejake statistiky ohladne prasknutých ramov Al a Karbon podla jednotlivých výrobcov:)
16.02.2015 - 13:28:01
01
Inak karbonove Canyon biky vyraba udajne Giant. :)
16.02.2015 - 13:28:43
00
MageZ: je to mozne, Giant je najvacsi vyrobca ramov vobec, sa mi zda
Samalama : tie oka, capy, to je fakt slabe miesto ... niektori asi preto vlastne robia ako uz bolo spomenute, dole z Al, horne nalisovane karbonove. Ale co mi je divne, preco nikto nerobi uz vonkajsie nohy vidlic z karbonu, ako to mala Pace.
16.02.2015 - 13:37:54
00
Aj na Haibike sa nájde kúsok hliníka. ;)

Prílohy:

20140830_164347_5405f3b3a7624_540ecef0e0265.jpg
20140830_164347_5405f3b3a7624_540ecef0e0265.jpg 342.98 KiB thumb_up0thumb_down

16.02.2015 - 14:15:25
00
Riadny emental ten kotuc. To aj brzdi?
16.02.2015 - 14:21:12
00
laco: vlepovane patky na cap ? Ci je tam este nieco, co nevidim ?
marinada: a tak myslim, ze na to, co jazdi laco, to bude s prehladom .. na druhej strane, aspon sa tam nechyti blato :lol:
16.02.2015 - 14:22:31
01
Jáj video testy, každá firma používa iný karbon, vrstvenie a podobne. No a čo sa týka santu tak ten karbon rozhodne vie robiť.. Trebárs aj taky trek, ale je kopec firiem kde to praská ako pukance pred cinemaxom.Taky Lapierre robí robil, zadné stavby karbon, gt robí na nových myslím a ostatný na najdrahších modeloch ako sa píše vyššie
20.03.2015 - 20:40:27
00
keyboard_arrow_up