Ak nejde vybrat Al sedlovka z karbonoveho ramu, tak pochybujem, ze to doslova zrastlo. Ved tam nemohla prebiehat ziadna kontaktna galvanicka korozia ako v pripade kombinacie s Fe ramom. A dnesne sedlovky su tvrdo anodizovane a iron ani tu anodizaciu nemoze mat poskodenu kedze sedlovkou nehybe.

Ale ano, ak je anodizacia zosuchana, tak oxidacia je svina. Cize nieco na rozpustenie tych oxidov Al bude presne to co treba.
Druha moznost je, ze to je velmi tesne ulozenie a bude to statocne zanesene bordelom (jemny prach a piesok), kedze iron cely rok so sedlovkou nehybe. Najlepsie je zhodit kolesa, uchytit zvysok bajku do zveraku dole hlavou za zamok sedlovky a tocit ramom. To by mala byt dostatocna paka na povolenie. Samozrejme navzlinane WD40 aplikovane den-dva vopred tomu urcite neublizi, ale schladzovanie sedlovky by som asi v prvej faze neriesil. A nahrievanie karbonoveho ramu vobec nie.
P.S. iron a ked to rozoberies, tak uz vies, preco je dobre pri opätovnej montazi pouzit montaznu pastu a odstrihnuty kus ultralite
duse prevleceny cez spoj sedlovka - ram.
